Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Абрамович, В. Є. | uk |
dc.date.accessioned | 2023-08-21T17:55:07Z | |
dc.date.available | 2023-08-21T17:55:07Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Абрамович В. Є. Науково-дослідна підготовка в вищій медичній освіті на додипломному етапі // Матеріали XXV Міжнародної науково-практичної конференції науково-педагогічних працівників «Сучасні стратегії розвитку університету в контексті євроінтеграції». - Київ: КиМУ, 2020. - Вип. 28. - T. 1. - C.169-175. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/13613 | |
dc.description.abstract | Дипломований фахівець системи охорони здоров’я повинен розуміти загальні теоретичні засади медичних та наукових знань, виявляти та розробляти гіпотезу чи дослідницьке завдання, розробляти процедуру, яка дозволить вирішити проблему, проаналізувати та узагальнити результати та опублікувати їх у рамках звіту про дослідження чи наукової. У публікації розглянуто досвід Великобританії, Швейцарії, Канади тв Франції розробки та реалізації програм науково-дослідної підготовки на додипломному етапі. статті | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | вища медична освіта, науково-дослідна підготовка, додитломний етап, західний досвід | uk_UA |
dc.title | Науково-дослідна підготовка в вищій медичній освіті на додипломному етапі | uk_UA |