Науково-дослідна підготовка в вищій медичній освіті на додипломному етапі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Абрамович, В. Є. uk
dc.date.accessioned 2023-08-21T17:55:07Z
dc.date.available 2023-08-21T17:55:07Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Абрамович В. Є. Науково-дослідна підготовка в вищій медичній освіті на додипломному етапі // Матеріали XXV Міжнародної науково-практичної конференції науково-педагогічних працівників «Сучасні стратегії розвитку університету в контексті євроінтеграції». - Київ: КиМУ, 2020. - Вип. 28. - T. 1. - C.169-175. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/13613
dc.description.abstract Дипломований фахівець системи охорони здоров’я повинен розуміти загальні теоретичні засади медичних та наукових знань, виявляти та розробляти гіпотезу чи дослідницьке завдання, розробляти процедуру, яка дозволить вирішити проблему, проаналізувати та узагальнити результати та опублікувати їх у рамках звіту про дослідження чи наукової. У публікації розглянуто досвід Великобританії, Швейцарії, Канади тв Франції розробки та реалізації програм науково-дослідної підготовки на додипломному етапі. статті uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.subject вища медична освіта, науково-дослідна підготовка, додитломний етап, західний досвід uk_UA
dc.title Науково-дослідна підготовка в вищій медичній освіті на додипломному етапі uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу