Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Пислар, Т. П. | ua |
dc.date.accessioned | 2023-08-21T11:48:03Z | |
dc.date.available | 2023-08-21T11:48:03Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Пислар Т. П. До питання мовної підготовки іноземних студентів / Т. П. Пислар // Соціально-гуманітарні науки та сучасні виклики: III Всеукр. наук. конф., 25–26 травня 2018 року, м. Дніпро: матер. – Дніпро, 2018. – Ч. II. – С. 31–34. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/13608 | |
dc.description.abstract | Іноземним студентам нелегко даються перші кроки в науці – на заваді мовні бар'єри, та вони наполегливо їх долають. Підготовці іноземних студентів-медиків притаманна певна специфікаб зокрема адаптивного характеру різних рівней. Запорукою успішного подолання означеної проблемної групи питань є застосування диференційованих підходів до навчання таких студентів та їх участі у різноманітних наукових заходах, що безумовно, додасть студентам мовної практики та підійме їх на вищий щабель опанування дисципліною. В Україні медична освіта є найбільш рейтинговою на ринку освітніх послуг для іноземних студентів. З понад 64 тис. іноземцівб що навчаються в Україні, майже 40% здобуває освіту саме за медичними спеціальностями. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | мовна підготовка | uk_UA |
dc.subject | іноземні студенти | uk_UA |
dc.subject | диференційовані підходи | uk_UA |
dc.subject | іноземні студенти-медики | uk_UA |
dc.title | До питання мовної підготовки іноземних студентів | uk_UA |
dc.type | Article | en |