Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Скуратова, Т. Ф. | uk |
dc.contributor.author | Нетребчук, Л. М. | uk |
dc.contributor.author | Skuratova, T. | en |
dc.contributor.author | Netrebchuk, L. | en |
dc.date.accessioned | 2023-08-17T11:37:31Z | |
dc.date.available | 2023-08-17T11:37:31Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Скуратова Т. Ф., Нетребчук Л. М. Формування мотивації до вивчення латинської мови у медичному закладі вищої освіти // Наука в південному регіоні: здобутки та перспективи розвитку : Міжнар. наук.-практ. конф. – Одеса, 2021. – С. 42-44. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/13564 | |
dc.description.abstract | Перед системою сучасної освіти стоїть важливе завдання підготувати фахівця такого рівня, який би не просто мав певні знання, а мав би бажання, мотивацію постійного розвитку та самовдосконалення. Завдання вищого навчального закладу – не лише передати знання, а навчити вчитися, створити умови для набуття знань, створити мотивацію до навчання. Важлива роль відводиться викладачеві, який повинен формувати мотивацію на занятті. Викладач, який знає матеріал, методику навчання і має певний досвід, повинен спрямувати навчальну діяльність студента. Це завдання знаходить свій вияв у доборі відповідного матеріалу, вправ, умінні знайти проблему й оформити її у вигляді питання, а також у подальшій координації діяльності студента, умінні «підживлювати» його інтерес новими фактами, тим самим мотивуючи останнього до нових відкриттів, нових звершень. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | мотивація | uk_UA |
dc.subject | латинська мова | uk_UA |
dc.title | Формування мотивації до вивчення латинської мови у медичному закладі вищої освіти | uk_UA |
dc.title.alternative | Formation of motivation to study latin at medical university | en |
dc.type | Article | en |