dc.contributor.author |
Бабієнко, В. В. |
ua |
dc.contributor.author |
Талалаєв, К. О. |
ua |
dc.contributor.author |
Асєєва, Ю. О. |
ua |
dc.contributor.author |
Левковська, В. Ю. |
ua |
dc.contributor.author |
Ганікіна, С. О. |
ua |
dc.contributor.author |
Шейх Алі Дані Хуссейнович |
ua |
dc.contributor.author |
Babienko, V. |
en |
dc.contributor.author |
Talalaev, K. |
en |
dc.contributor.author |
Aseyeyva, Yu. |
en |
dc.contributor.author |
Levkovska, V. |
en |
dc.contributor.author |
Hanykina, S. |
en |
dc.contributor.author |
Sheykh Ali Dani |
en |
dc.date.accessioned |
2023-08-09T07:56:36Z |
|
dc.date.available |
2023-08-09T07:56:36Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.citation |
Сучасний погляд на соціокультурний підхід у вихованні особистості майбутніх фахівців медичної галузі / В. В. Бабієнко, К. О. Талалаєв, Ю. О. Асєєва та ін. // The unity of science. October, 2017. P. 10–13. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/13502 |
|
dc.description.abstract |
У статті розглянуті основні підходи, які зачіпають проблематику соціокультурного підходу до підготовки
майбутніх фахівців. При аналізі існуючих підходів до професійної підготовки фахівців у вищих навчальних закладах підкреслено важливість реформування існуючої системи з позиції соціокультурного підходу, оскільки урахування та впровадження соціокультурних компонентів у професійну підготовку майбутніх професіоналів дозволяє формувати навички самоорганізації та самовдосконалення у майбутніх спеціалістів. Авторами підкреслено, що дана
проблема повинна вирішуватись в руслі комплексного (системного) підходу до формування особистості фахівця. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The article describes the main approaches that address the issues of socio-cultural approach to training of
future specialists. In the analysis of existing approaches to training of specialists in higher educational institutions the
importance of reforming the existing system from a position of socio-cultural approach because of the consideration and
implementation of socio-cultural components in the training future professionals can develop the skills of self-organization
and self-development of future specialists. The authors emphasized that this problem must be solved in line with the
comprehensive (systemic) approach to the forming of personality of specialist. |
en |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
соціокультурний підхід |
uk_UA |
dc.subject |
вищі навчальні заклади |
uk_UA |
dc.subject |
самовдосконалення |
uk_UA |
dc.subject |
самоорганізація |
uk_UA |
dc.subject |
іноваційні методи |
uk_UA |
dc.subject |
socio-cultural approach |
en |
dc.subject |
universities |
en |
dc.subject |
self-improvement |
en |
dc.subject |
self-organization |
en |
dc.subject |
innovative methods |
en |
dc.title |
Сучасний погляд на соціокультурний підхід у вихованні особистості майбутніх фахівців медичної галузі |
uk_UA |
dc.title.alternative |
A modern view on the socio-cultural approach to education personality of the future of medical professionals |
en |
dc.type |
Article |
en |