Сучасний погляд на соціокультурний підхід у вихованні особистості майбутніх фахівців медичної галузі

Show simple item record

dc.contributor.author Бабієнко, В. В. ua
dc.contributor.author Талалаєв, К. О. ua
dc.contributor.author Асєєва, Ю. О. ua
dc.contributor.author Левковська, В. Ю. ua
dc.contributor.author Ганікіна, С. О. ua
dc.contributor.author Шейх Алі Дані Хуссейнович ua
dc.contributor.author Babienko, V. en
dc.contributor.author Talalaev, K. en
dc.contributor.author Aseyeyva, Yu. en
dc.contributor.author Levkovska, V. en
dc.contributor.author Hanykina, S. en
dc.contributor.author Sheykh Ali Dani en
dc.date.accessioned 2023-08-09T07:56:36Z
dc.date.available 2023-08-09T07:56:36Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Сучасний погляд на соціокультурний підхід у вихованні особистості майбутніх фахівців медичної галузі / В. В. Бабієнко, К. О. Талалаєв, Ю. О. Асєєва та ін. // The unity of science. October, 2017. P. 10–13. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/13502
dc.description.abstract У статті розглянуті основні підходи, які зачіпають проблематику соціокультурного підходу до підготовки майбутніх фахівців. При аналізі існуючих підходів до професійної підготовки фахівців у вищих навчальних закладах підкреслено важливість реформування існуючої системи з позиції соціокультурного підходу, оскільки урахування та впровадження соціокультурних компонентів у професійну підготовку майбутніх професіоналів дозволяє формувати навички самоорганізації та самовдосконалення у майбутніх спеціалістів. Авторами підкреслено, що дана проблема повинна вирішуватись в руслі комплексного (системного) підходу до формування особистості фахівця. uk_UA
dc.description.abstract The article describes the main approaches that address the issues of socio-cultural approach to training of future specialists. In the analysis of existing approaches to training of specialists in higher educational institutions the importance of reforming the existing system from a position of socio-cultural approach because of the consideration and implementation of socio-cultural components in the training future professionals can develop the skills of self-organization and self-development of future specialists. The authors emphasized that this problem must be solved in line with the comprehensive (systemic) approach to the forming of personality of specialist. en
dc.language.iso uk en
dc.subject соціокультурний підхід uk_UA
dc.subject вищі навчальні заклади uk_UA
dc.subject самовдосконалення uk_UA
dc.subject самоорганізація uk_UA
dc.subject іноваційні методи uk_UA
dc.subject socio-cultural approach en
dc.subject universities en
dc.subject self-improvement en
dc.subject self-organization en
dc.subject innovative methods en
dc.title Сучасний погляд на соціокультурний підхід у вихованні особистості майбутніх фахівців медичної галузі uk_UA
dc.title.alternative A modern view on the socio-cultural approach to education personality of the future of medical professionals en
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account