У статті розглянуті основні підходи, які зачіпають проблематику соціокультурного підходу до підготовки
майбутніх фахівців. При аналізі існуючих підходів до професійної підготовки фахівців у вищих навчальних закладах підкреслено важливість реформування існуючої системи з позиції соціокультурного підходу, оскільки урахування та впровадження соціокультурних компонентів у професійну підготовку майбутніх професіоналів дозволяє формувати навички самоорганізації та самовдосконалення у майбутніх спеціалістів. Авторами підкреслено, що дана
проблема повинна вирішуватись в руслі комплексного (системного) підходу до формування особистості фахівця.
The article describes the main approaches that address the issues of socio-cultural approach to training of
future specialists. In the analysis of existing approaches to training of specialists in higher educational institutions the
importance of reforming the existing system from a position of socio-cultural approach because of the consideration and
implementation of socio-cultural components in the training future professionals can develop the skills of self-organization
and self-development of future specialists. The authors emphasized that this problem must be solved in line with the
comprehensive (systemic) approach to the forming of personality of specialist.