Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ханжи, В. Б. | ua |
dc.date.accessioned | 2023-06-19T07:33:21Z | |
dc.date.available | 2023-06-19T07:33:21Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Ханжи В. Б. Академічна доброчесність у науковій діяльності: епістемологічний аспект / В. Б. Ханжи // Забезпечення якості освіти у вищій медичній школі : наук.-метод. міжуніверситет. конф. з міжнар. участю, 18–20 січня 2023 року, Одеса : матер. – Одеса : ОНМедУ, 2023. – С. 565–569. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/13152 | |
dc.description.abstract | Впровадження принципів академічної доброчесності в освітній процес та наукову діяльність є однією з ключових умов перспективного розвитку сучасних університетів. При цьому, однак, слід зауважити, що академічна доброчесність в переважній більшості розуміється в так званому етико-правовому аспекті. Уповноважені фахівці розробляють нормативні документи (зокрема, в Одеському національному медичному університеті – «Положення про академічну доброчесність та етику академічних взаємин в ОНМедУ», «Положення про Комісію з питань академічної доброчесності та етики академічних взаємин в ОНМедУ», «Положення про запобігання та виявлення академічного плагіату в ОНМедУ» тощо), в яких регламентуються шляхи запобігання різним проявам недоброчесної освітньо-наукової діяльності, а в разі виявлення таких – міри покарання, які мають вживатися до порушників. Серед порушень академічної доброчесності (у вказаному сенсі) належать: академічний плагіат, самоплагіат, фабрикація, фальсифікація, списування, хабарництво, необ’єктивне оцінювання тощо. Проте, в пропонованому матеріалі увагу читачів звернуто на інший аспект академічної доброчесності – епістемологічний. В такому разі мова вже йде про критерії науковості і про їхнє врахування вченим при написанні твору, що претендує на відповідний статус. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | академічна доброчесність | uk_UA |
dc.subject | наукова діяльність | uk_UA |
dc.subject | епістемологічний аспект | uk_UA |
dc.subject | освітній процес | uk_UA |
dc.title | Академічна доброчесність у науковій діяльності: епістемологічний аспект | uk_UA |
dc.type | Article | en |