Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Циба, А. А. | ua |
dc.contributor.author | Кир’язова, О. В. | ua |
dc.date.accessioned | 2023-05-10T07:22:13Z | |
dc.date.available | 2023-05-10T07:22:13Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Циба А. А. Методика CLIL. Основні переваги та недоліки / А. А. Циба, О. В. Кир’язова // Integration of scientific solutions and methods into practice: XVI International Scientific and Practical Conference, April 24–25, Paris, France. 2023. P. 249–251. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/12756 | |
dc.description.abstract | Навчання сучасних фахівців сьогодні неможливе без викладання іноземних мов. Спеціалісти багатьох напрямів повинні розуміти, аналізувати всю інформацію, що стосується їх професійної галузі та яку подано іноземною мовою, вміти спілкуватися з колегами, що проживають у інших країнах і передавати свій досвід далі. Сучасна методологія викладання іноземних мов є багатою на освітні методики, що поєднують у собі все необхідне для цього. Найпоширенішими прикладами є методики занурення, двомовна освіта, багатомовне навчання та збагачені мовні програми. Серед них необхідно виділити інтегроване змістове та мовне навчання (CLIL). За визначенням Д.Койла, Ф. Худа та Д.Маршала, CLIL – це іноваційний підхід у викладанні мови і змісту, коли вивчається не тільки мова або тільки зміст, а все гармонійно поєднується і вивчається разом водночас. Серед інших подібних підходів, методика CLIL вирізняється акцентуванням на змісті через використання іноземної мови. Поєднуючи ці два компоненти, здобувач освіти навчається одразу двом дисциплінам. Цей підхід є перспективним і використовується зазвичай у викладанні змісту таких природничих наук, як, наприклад, біологія, історія, фізика. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | методика CLIL | uk_UA |
dc.subject | іноземна мова | uk_UA |
dc.subject | двомовна освіта | uk_UA |
dc.subject | збагачені мовні програми | uk_UA |
dc.title | Методика CLIL. Основні переваги та недоліки | uk_UA |
dc.type | Article | en |