dc.contributor.author |
Лазор, Н. В. |
ua |
dc.date.accessioned |
2023-04-18T11:07:54Z |
|
dc.date.available |
2023-04-18T11:07:54Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Лазор Н. В. Комунікаційні бар’єри при передаванні та сприйнятті інформації в контексті дистанційного навчання / Н. В. Лазор // Людина як цілісність: традиції та інновації: V Міжнар. наук.-конф., 20 жовтня 2022 р., м. Одеса: збірник матер. – Одеса, 2023. – С. 263–266. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/12550 |
|
dc.description.abstract |
Освіту в цілому можна розглядати як процес комунікації між учасниками, в якому присутні всі необхідні елементі комунікації: відправник – кодування – повідомлення – середовище – декодування – отримувач – зворотний зв’язок. Бурхливий розвиток дистанційних форм навчання, який спостерігається в останні десятиліття, привернув увагу дослідників до особливостей комунікації, специфічних для технологій, які опосередковують цей процес. Дистанційне навчання не лише відкриває нові можливості, але й створює перешкоди для ефективній комунікації. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
комунікаційні бар’єри |
uk_UA |
dc.subject |
інформація |
uk_UA |
dc.subject |
дистанційне навчання |
uk_UA |
dc.subject |
освітній процес |
uk_UA |
dc.title |
Комунікаційні бар’єри при передаванні та сприйнятті інформації в контексті дистанційного навчання |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |