Стратегічний аналіз бізнес-моделей інноваційного розвитку

Show simple item record

dc.contributor.author Рудінська, О. В.
dc.contributor.author Барон, Р. Д.
dc.contributor.author Сахарова, С. О.
dc.contributor.author Яков, С. М.
dc.contributor.author Rudinska, O. V.
dc.contributor.author Baron, R. D.
dc.contributor.author Sakharova, S. O.
dc.contributor.author Yakov, S. M.
dc.date.accessioned 2023-04-07T12:20:55Z
dc.date.available 2023-04-07T12:20:55Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Рудінська О., Барон Р., Сахарова С. Яков С. Стратегічний аналіз бізнес-моделей інноваційного розвитку // Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління. 2021. T. 20. № 2(48). С. 145-156 uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/12446
dc.description.abstract У статті досліджено стратегічні підходи щодо аналізу зовнішніх і внутрішніх чинників бізнес-концепції, що дає можливість сформулювати подальші тактичні і стратегічний цілі, а також скорегувати початкове бачення, врівноважити його з конкретними існуючими фактами в умовах високої невизначеності. Здійснено порівняльний аналіз зовнішніх і внутрішніх чинників класичних бізнесмоделей. Визначено переваги та недоліки обраних методів бізнес-моделювання інноваційного розвитку. Розглянуто, проведено якісний аналіз таких бізнес-моделей як SNWаналіз, SWOT- аналіз, матриця MCC. Надано оцінку методики з точки зору оптимізації впровадження в умовах інноваційного простору «світу VUCA» - світу відсутності орієнтирів. Акцентується увага, що на вимоги світу VUCА, більш універсальними можна назвати SWOT- аналіз і матрицю MCC. SNW- аналіз варто розглядати як глибоке і детальне опрацювання результатів SWOT- аналізу. uk_UA
dc.description.abstract The article examines strategic approaches to the analysis of external and internal factors of the business concept, which makes it possible to formulate further tactical and strategic goals, as well as adjust the initial vision, balance it with specific existing facts in conditions of high uncertainty. The comparative analysis of external and internal factors of classical business models is carried out. The advantages and disadvantages of the selected methods of business modeling of innovative development are determined. The qualitative analysis of such business models as SNW-analysis, SWOTanalysis, and MCC matrix is considered, carried out. The assessment of the methodology from the point of view of optimization of implementation in the conditions of innovation space of “VUCA world” – the world without landmarks. It is emphasized that according to the requirements of the world of VUCA, SWOT-analysis and MCC matrix can be called more universal. SNW-analysis should be considered as a deep and detailed study of the results of SWOT-analysis. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.subject стратегії інноваційного розвитку uk_UA
dc.subject бізнес-моделювання uk_UA
dc.subject стратегічний ризик-менеджмент uk_UA
dc.subject SNW-аналіз uk_UA
dc.subject SWOT- аналіз uk_UA
dc.subject матриця MCC uk_UA
dc.subject критерії нестабільності uk_UA
dc.subject внутрішнє та зовнішнє середовище бізнесу uk_UA
dc.subject innovation development strategies uk_UA
dc.subject business modeling uk_UA
dc.subject strategic risk management uk_UA
dc.subject SNW analysis uk_UA
dc.subject SWOT analysis uk_UA
dc.subject MCC matrix uk_UA
dc.subject instability criteria uk_UA
dc.subject internal and external business environmen uk_UA
dc.title Стратегічний аналіз бізнес-моделей інноваційного розвитку uk_UA
dc.title.alternative Strategic analysis of business models innovative development uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account