Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Чуйкова, О. В. | ua |
dc.date.accessioned | 2021-11-23T11:44:40Z | |
dc.date.available | 2021-11-23T11:44:40Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Чуйкова О. В. Нооетика як єдина основа освіти в умовах розмаїття освітніх методик та систем / О. В. Чуйкова // Управління якістю підготовки фахівців: ХІХ міжнародна науково-методична конференція, 17–18 квітня 2014 р., Одеса: матер. – Одеса, 2014. – Ч. 1. – С. 116. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/10421 | |
dc.description.abstract | Сьогодні такий науковий напрямок, як нооетика набирає актуальності і може стати рятівним з точки зору виживання суспільства. Розмаїття методик та систем також потребує єдиної освітньо-етичної основи, щоб бути ефективним. В умовах стохастичності суспільства транзитного типу, яким зараз є Україна, важко передбачити наслідки цієї хаотизації для сфери освіти, культури, в тому числі медичних закладів вищої школи. Класична модель освіти (загальновідкрита, безкоштовна) існує поряд з комерційними вищими закладами західного, демократичного зразка (прикметами якого є контракт, тести, кредитно-модульна система), що співіснує з романтичними ідеями вільності від будь-яких систем взагалі. Всі ці елементи різних типів суспільств є загрозою хаотизації системи освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | нооетика | uk_UA |
dc.subject | освіта | uk_UA |
dc.subject | методики | uk_UA |
dc.subject | системи | uk_UA |
dc.title | Нооетика як єдина основа освіти в умовах розмаїття освітніх методик та систем | uk_UA |
dc.type | Article | en |