Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Берестецька, Т. О. | ua |
dc.contributor.author | Старовойт, І. І. | ua |
dc.date.accessioned | 2021-11-19T10:08:23Z | |
dc.date.available | 2021-11-19T10:08:23Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Берестецька Т. О. Методологичні засади постнекласичної парадигми філософії освіти / Т. О. Берестецька, І. І. Старовойт // Управління якістю підготовки фахівців: ХІХ міжнародна науково-методична конференція, 17–18 квітня 2014 р., Одеса: матер. – Одеса, 2014. – Ч. 1. – С. 10–11. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/10397 | |
dc.description.abstract | Завдання, висунуті соціальною філософією в галузі трансформації системи освіти України у контексті нової динамічної освітньої парадигми, відповідної становленню інформаційного суспільства, обумовлюють пошук ефективних шляхів і засобів методологічного забезпечення, вимагають звернення до філософії освіти у її широкому світоглядному розумінні. Для сучасного етапу є характерним процесс перетворень, динамічних змін і трансформацій, що лежать в основі перехідного періоду. Властивості цього періоду відображаються і в системі освіти, яка становить важливу частину суспільного життя. Сфера освіти є однією із складових загальнолюдських цінностей, тому забезпечення високої якості освіти на її різних ланках є однією з першочергових проблем, що потребує вирішення. Освіта – це провідний фактор соціального та економічного прогресу, адже найважливішою цінністю та основним капіталом сучасного суспільства є людина-професіонал, яка здатна до творчого пошуку. Зміна концептуальних підходів до пізнання та місця у ньому людини, визнання того, що процеси, які відбуваються у суспільстві, є природними, об‘єктивними і складають необхідний елемент соціального розвитку, переконує нас у необхідності зміни пріоритетів виховання молодого покоління: формування особистості, яка здатна усвідомлювати свою роль і місце у сучасному житті. М.К. Мамардашвілі був переконаний, що доки людина здійснює акт порівняння зовнішніх предметів, які не мають до неї відношення, і не залучає саму себе до акту порівняння – вона не мислить. Коли навчання не має внутрішньої цінності для людини, воно стає тягарем. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | постнекласична парадигма | uk_UA |
dc.subject | філософія освіти | uk_UA |
dc.subject | складні трансформаційні перетворення | uk_UA |
dc.subject | самоорганізація | uk_UA |
dc.title | Методологичні засади постнекласичної парадигми філософії освіти | uk_UA |
dc.type | Article | en |