Методологичні засади постнекласичної парадигми філософії освіти

Show simple item record

dc.contributor.author Берестецька, Т. О. ua
dc.contributor.author Старовойт, І. І. ua
dc.date.accessioned 2021-11-19T10:08:23Z
dc.date.available 2021-11-19T10:08:23Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Берестецька Т. О. Методологичні засади постнекласичної парадигми філософії освіти / Т. О. Берестецька, І. І. Старовойт // Управління якістю підготовки фахівців: ХІХ міжнародна науково-методична конференція, 17–18 квітня 2014 р., Одеса: матер. – Одеса, 2014. – Ч. 1. – С. 10–11. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/10397
dc.description.abstract Завдання, висунуті соціальною філософією в галузі трансформації системи освіти України у контексті нової динамічної освітньої парадигми, відповідної становленню інформаційного суспільства, обумовлюють пошук ефективних шляхів і засобів методологічного забезпечення, вимагають звернення до філософії освіти у її широкому світоглядному розумінні. Для сучасного етапу є характерним процесс перетворень, динамічних змін і трансформацій, що лежать в основі перехідного періоду. Властивості цього періоду відображаються і в системі освіти, яка становить важливу частину суспільного життя. Сфера освіти є однією із складових загальнолюдських цінностей, тому забезпечення високої якості освіти на її різних ланках є однією з першочергових проблем, що потребує вирішення. Освіта – це провідний фактор соціального та економічного прогресу, адже найважливішою цінністю та основним капіталом сучасного суспільства є людина-професіонал, яка здатна до творчого пошуку. Зміна концептуальних підходів до пізнання та місця у ньому людини, визнання того, що процеси, які відбуваються у суспільстві, є природними, об‘єктивними і складають необхідний елемент соціального розвитку, переконує нас у необхідності зміни пріоритетів виховання молодого покоління: формування особистості, яка здатна усвідомлювати свою роль і місце у сучасному житті. М.К. Мамардашвілі був переконаний, що доки людина здійснює акт порівняння зовнішніх предметів, які не мають до неї відношення, і не залучає саму себе до акту порівняння – вона не мислить. Коли навчання не має внутрішньої цінності для людини, воно стає тягарем. uk_UA
dc.language.iso uk en
dc.subject постнекласична парадигма uk_UA
dc.subject філософія освіти uk_UA
dc.subject складні трансформаційні перетворення uk_UA
dc.subject самоорганізація uk_UA
dc.title Методологичні засади постнекласичної парадигми філософії освіти uk_UA
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account