Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кащенко, О. А. | ua |
dc.contributor.author | Ляшенко, С. Л. | ua |
dc.contributor.author | Kashchenko, О. А. | en |
dc.contributor.author | Lyashenko, S. L. | en |
dc.date.accessioned | 2021-05-13T05:23:44Z | |
dc.date.available | 2021-05-13T05:23:44Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | Кащенко О. А. Роль сучасних альтернативних методів в організації навчального процесу на кафедрі фізіології Одеського національного медичного університету в умовах кредитно-модульної системи / О. А. Кащенко, С. Л. Ляшенко // Впровадження нових технологій за кредитно-модульної системи організації навчального процесу у ВМ(Ф)НЗ III-IV рівнів акредитації : Всеукр. наук. навч.-метод. конф. присвяченої 55-річчю Тернопільського державного медичного університету, 26–27 трав. 2012 р. : матер. – Тернопіль : ТДМУ, 2012. – С. 150–151. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/9386 | |
dc.description.abstract | З метою моделювання найпоширеніших фізіологічних процесів і максимального наближення умов навчання до рішення завдань практичної медицини на нашій кафедрі проводиться активне впровадження таких різних технічних засобів, як: 1) використання експериментальнихкомп’ютернихпрограм, які дозволяють віртуально досліджувати і аналізувати фізіологічні функції організму людини і тварин; 2) перегляд і аналіз повчальних відеофільмів;3) моделювання ситуаційнихзавдань; 4) дослідженняокремихфізіологічнихфункцій організму студентів на собі (АТ, Т, ЧСС). Такий підхід дозволяє студентам формувати елементи клінічного мислення і необхідні практичні навички для вирішення клінічних ситуацій ще до безпосередньогоконтакту з пацієнтами, щопідвищує ефективність сприйняття подальшогоматеріалуізменшує відсотокпомилкових дій в подальшій професійній діяльності. | uk_UA |
dc.description.abstract | With the aim of the most widespread physiology processes design and maximal approaching of studies conditions to the decision of practical medicine tasks in our department active introduction of different technical equipmentsis conducted, such as: 1) use of the experimental computer programsthat allow virtually to investigate and analyse the physiology functions of the human and animal organism; 2) revisions and analysis of instructive video films; 3) designs ofsituational tasks, 4) researches ofseparate physiology functions ofstudents organism on itself (BP, Т, HR). Such approach allows the students to form the elements of the clinical thinking and necessary practical skillsfor the decision of clinical situations yet to the direct contact with patients, that promotes efficiency of perception of further material and diminishes the percent of erroneous actions in further professional activity. | en |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | кредитно-модульна система | uk_UA |
dc.subject | фiзiологiя | uk_UA |
dc.subject | практична медицина | uk_UA |
dc.subject | клiнiчне мислення | uk_UA |
dc.title | Роль сучасних альтернативних методів в організації навчального процесу на кафедрі фізіології Одеського національного медичного університету в умовах кредитно-модульної системи | uk_UA |
dc.title.alternative | Role of modern alternative methods in organization of educational process in physiology department of Оdessa national medical university under the conditions of credit-modular system | en |
dc.type | Article | en |