Історичні дисципліни: від знань до рефлексії

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Уварова, О. О. ua
dc.contributor.author Сікорська, О. О. ua
dc.date.accessioned 2021-02-18T12:20:30Z
dc.date.available 2021-02-18T12:20:30Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Уварова О. О. Історичні дисципліни: від знань до рефлексії / О. О. Уварова, О. О. Сікорська // Гуманітарна складова у світлі сучасних освітніх парадигм: II Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 19–20 квітня 2018 р., м. Харків: матер. – Харків: Видавництво НФаУ, 2018. – С. 259. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/8842
dc.description.abstract Гуманітаризація освіти, яка покликана формувати духовність і культуру особистості студента, реалізується удосконаленням змісту гуманітарних дисциплін. Вища школа повинна готувати не просто фахівця з високою освітою, а спеціаліста з власним мисленням. Умовами для цього є поєднання науки з творчістю, виступ студента у ролі суб’єкта навчального процесу, педагогічна рефлексія як наслідок взаємодії викладача зі студентом. Методика викладання історичних дисциплін потребує оновлення згідно з реаліями часу. Викладання історії України у закладах вищої освіти почасти дублює шкільний курс, тим самим не збільшує знання та зацікавленість. Навпаки, студенти втрачають інтерес, а він є важливою передумовою позитивного ставлення до навчання та засвоєння матеріалу. uk_UA
dc.language.iso uk en
dc.subject історичні дисципліни uk_UA
dc.subject гуманітаризація освіти uk_UA
dc.subject педагогічна рефлексія uk_UA
dc.subject пошукові завдання uk_UA
dc.title Історичні дисципліни: від знань до рефлексії uk_UA
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу