Короткий опис (реферат):
Гуманітаризація освіти, яка покликана формувати духовність і культуру особистості студента, реалізується удосконаленням змісту гуманітарних дисциплін. Вища школа повинна готувати не просто фахівця з високою освітою, а спеціаліста з власним мисленням. Умовами для цього є поєднання науки з творчістю, виступ студента у ролі суб’єкта навчального процесу, педагогічна рефлексія як наслідок взаємодії викладача зі студентом. Методика викладання історичних дисциплін потребує оновлення згідно з реаліями часу. Викладання історії України у закладах вищої освіти почасти дублює шкільний курс, тим самим не збільшує знання та зацікавленість. Навпаки, студенти втрачають інтерес, а він є важливою передумовою позитивного ставлення до навчання та засвоєння матеріалу.