dc.contributor.author |
Уварова, О. О. |
ua |
dc.contributor.author |
Сікорська, О. О. |
ua |
dc.date.accessioned |
2021-02-18T12:20:30Z |
|
dc.date.available |
2021-02-18T12:20:30Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
Уварова О. О. Історичні дисципліни: від знань до рефлексії / О. О. Уварова, О. О. Сікорська // Гуманітарна складова у світлі сучасних освітніх парадигм: II Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 19–20 квітня 2018 р., м. Харків: матер. – Харків: Видавництво НФаУ, 2018. – С. 259. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/8842 |
|
dc.description.abstract |
Гуманітаризація освіти, яка покликана формувати духовність і культуру особистості студента, реалізується удосконаленням змісту гуманітарних дисциплін. Вища школа повинна готувати не просто фахівця з високою освітою, а спеціаліста з власним мисленням. Умовами для цього є поєднання науки з творчістю, виступ студента у ролі суб’єкта навчального процесу, педагогічна рефлексія як наслідок взаємодії викладача зі студентом. Методика викладання історичних дисциплін потребує оновлення згідно з реаліями часу. Викладання історії України у закладах вищої освіти почасти дублює шкільний курс, тим самим не збільшує знання та зацікавленість. Навпаки, студенти втрачають інтерес, а він є важливою передумовою позитивного ставлення до навчання та засвоєння матеріалу. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
історичні дисципліни |
uk_UA |
dc.subject |
гуманітаризація освіти |
uk_UA |
dc.subject |
педагогічна рефлексія |
uk_UA |
dc.subject |
пошукові завдання |
uk_UA |
dc.title |
Історичні дисципліни: від знань до рефлексії |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |