Досвід організації самостійної роботи студентів (СРС) на кафедрі стоматології дитячого віку Одеського національного медичного університету за умов кредитно-трансферної системи організації навчального процесу (КТСОНП)

Show simple item record

dc.contributor.author Дєньга, О. В. ua
dc.contributor.author Коваль, Ю. М. ua
dc.contributor.author Коновалов, М. Ф. ua
dc.contributor.author Denga, O. V. en
dc.contributor.author Koval, Y. M. en
dc.contributor.author Konovalov, M. F. en
dc.date.accessioned 2021-01-29T07:18:33Z
dc.date.available 2021-01-29T07:18:33Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Дєньга О. В. Досвід організації самостійної роботи студентів (СРС) на кафедрі стоматології дитячого віку Одеського національного медичного університету за умов кредитно-трансферної системи організації навчального процесу (КТСОНП) / О. В. Дєньга, Ю. М. Коваль, М. Ф. Коновалов // Актуальні питання якості медичної освіти (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку): XIII Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 12–13 трав. 2016 р., Тернопіль: матер. – Тернопіль: ТДМУ, 2016 – Т. 2. – С. 104–106. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/8694
dc.description.abstract Самостійна робота студентів (СРС) – це одна з організаційних форм навчання, яка рекомендується робочим навчальним планом. Зміст цієї роботи визначається робочою програмою кожної дисципліни та орієнтується на вимоги Галузевих стандартів освіти – освітньо-професійної програми (ОПП) та освітньо-кваліфікаційної характеристики (ОКХ) фахівця. Навчальний матеріал, який кафедрою винесений на СРС, тобто передбачений для самостійного опрацювання та своєчасно опанований студентом, підлягає підсумковому контролю тотожньо з розділами програми дисципліни, які опрацьовуються під час аудиторних занять. Найважливішим і домінуючим компонентом самостійності особистості є її вміння приймати рішення, контролювати процесс їхньої реалізації, а також нести відповідальність за наслідки своїх дій. У статті підкреслюється, що навчання студентів стратегії і тактиці самостійного прийняття рішень є можливим за допомогою проблемного навчання, навчальних дискусій і вирішення практичних задач знов-таки проблемного характеру (аналіз конкретних ситуацій під час аудиторних занять). uk_UA
dc.description.abstract Standalone work of students (SWS) – is one of organizational learning, which recommended working curriculum. The content of the work is determined by the work program of each discipline and focuses on the demands of the industry standard of education – educational and professional program (EPP) and educational qualication characteristics (EQC) of specialist. Teaching material submitted to the plan of the SWS by the department, that provides for self-study and promptly seized upon a student shall be final control such as partitioning program disciplines that are handled in the classroom. The most important and dominant component of personal autonomy is its ability to make decisions, control the process of their implementation, and bear the consequences of their actions. The article emphasizes that teaching students strategies and tactics and decision-questionnaire individually is possible by problemon-learning, educational discussions and solving practical problems again troubled character (analysis of specific situations during classes). en
dc.language.iso uk en
dc.subject самостійна робота uk_UA
dc.subject кафедра стоматології дитячого віку uk_UA
dc.subject кредитно-трансферна система uk_UA
dc.subject навчальний процес uk_UA
dc.title Досвід організації самостійної роботи студентів (СРС) на кафедрі стоматології дитячого віку Одеського національного медичного університету за умов кредитно-трансферної системи організації навчального процесу (КТСОНП) uk_UA
dc.title.alternative Experience of standalone work of students (SWS) organization at the department of pediatric dentistry Оdessa national medical university under credit transfer system of the educational process organization (CTSEPO) en
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account