Самостійна робота студентів (СРС) – це одна з організаційних форм навчання, яка рекомендується робочим навчальним планом. Зміст цієї роботи визначається робочою програмою кожної дисципліни та орієнтується на вимоги Галузевих стандартів освіти – освітньо-професійної програми (ОПП) та освітньо-кваліфікаційної характеристики (ОКХ) фахівця. Навчальний матеріал, який кафедрою винесений на СРС, тобто передбачений для самостійного опрацювання та своєчасно опанований студентом, підлягає підсумковому контролю тотожньо з розділами програми дисципліни, які опрацьовуються під час аудиторних занять. Найважливішим і домінуючим компонентом самостійності особистості є її вміння приймати рішення, контролювати процесс їхньої реалізації, а також нести відповідальність за наслідки своїх дій. У статті підкреслюється, що навчання студентів стратегії і тактиці самостійного прийняття рішень є можливим за допомогою проблемного навчання, навчальних дискусій і вирішення практичних задач знов-таки проблемного характеру (аналіз
конкретних ситуацій під час аудиторних занять).
Standalone work of students (SWS) – is one of organizational learning, which recommended working curriculum. The content of the work is determined by the work program of each discipline and focuses on the demands of the industry standard of education – educational and professional program (EPP) and educational qualication characteristics (EQC) of specialist. Teaching material submitted to the plan of the SWS by the department, that provides for self-study and promptly seized upon a student shall be final control such as partitioning program disciplines that are handled in the classroom. The most important and dominant component of personal autonomy is its ability to make decisions, control the process of their implementation, and bear the consequences of their actions. The article emphasizes that teaching students strategies and tactics and decision-questionnaire individually is possible by problemon-learning, educational discussions and solving practical problems again troubled character (analysis of specific situations during classes).