Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Cтручаєва, Г. І. | ua |
dc.contributor.author | Осійчук, О. В. | ua |
dc.contributor.author | Ложичевська, Т. В. | ua |
dc.date.accessioned | 2020-09-22T06:20:58Z | |
dc.date.available | 2020-09-22T06:20:58Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | Стручаєва Г. І. Аспекти кредитно-модульної системи на кафедрі фармацевтичної хімії ОНМедУ / Г. І. Стручаєва, О. В. Осійчук, Т. В. Ложичевська // Медична освіта. – 2012. – № 3 (додаток). – С. 251–252. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/7926 | |
dc.description.abstract | У зв’язкуз упровадженням принципів кредитно-модульної системи до ВНЗ України пред’являються нові вимоги щодо вдосконалення методологіїосвіти,якіорієнтованінавходженнявєвропейськийосвітнійпростір.Інтеграційнийпроцеспередбачає впровадження європейських норм і стандартів у медичну освіту, забезпечення переходу до кредитномодульної системи і стимулюючої системи навчання. Перший власний досвід застосування нової системидозволяє виділитипозитивністорониінедоліки реформування, а також створює новіпроблеми.Тому обговорення й аналіз застосування кредитно-модульної системи в українських ВНЗ зараз особливо важливі й актуальнідля вирішення багатьох питань при реформуванні проблем для пошуку власного шляху в розвитку освіти. Кредитно-модульна система освіти – це гнучка модель організації педагогічного процесу, який максимальномотивований,більшоюміроюорієнтований на студента. Використання в навчальному процесі модульноїтехнологіїнавчання підвищує пізнавальну активність і самостійність студентів при вирішенні навчальних задач, забезпечує індивідуальний підхід у навчанні, розвиток професійного інтересу і мотивації, сприяє ефективномуформуваннюпрактичних вмінь і навичок. Однак багато моментів процесу інтеграціїукраїнськоїосвіти в європейськусприймаються громадськістю, в тому числі вченими і педагогами, далеко не однозначно. Перший досвід упровадження кредитно-модульної системи аргументує необхідністьрозроблення нових сучасних механізмів проведення навчальногопроцесу. Метою роботи є аналіз власного досвіду використання кредитно-модульноїсистеми при навчанністудентів неорганічної, аналітичної, органічної та фармацевтичної хімій на кафедрі фармацевтичної хімії Одеського національного медичного університету. Завдання – виділити й обґрунтувати позитивні та негативні аспекти викладання за кредитно-модульною системою. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | кредитно-модульна система | uk_UA |
dc.subject | кафедра фармацевтичної хімії | uk_UA |
dc.subject | ОНМедУ | uk_UA |
dc.subject | самореалізація особистості студента | uk_UA |
dc.title | Аспекти кредитно-модульної системи на кафедрі фармацевтичної хімії ОНМедУ | uk_UA |
dc.type | Article | en |