Аспекти кредитно-модульної системи на кафедрі фармацевтичної хімії ОНМедУ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Cтручаєва, Г. І. ua
dc.contributor.author Осійчук, О. В. ua
dc.contributor.author Ложичевська, Т. В. ua
dc.date.accessioned 2020-09-22T06:20:58Z
dc.date.available 2020-09-22T06:20:58Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Стручаєва Г. І. Аспекти кредитно-модульної системи на кафедрі фармацевтичної хімії ОНМедУ / Г. І. Стручаєва, О. В. Осійчук, Т. В. Ложичевська // Медична освіта. – 2012. – № 3 (додаток). – С. 251–252. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/7926
dc.description.abstract У зв’язкуз упровадженням принципів кредитно-модульної системи до ВНЗ України пред’являються нові вимоги щодо вдосконалення методологіїосвіти,якіорієнтованінавходженнявєвропейськийосвітнійпростір.Інтеграційнийпроцеспередбачає впровадження європейських норм і стандартів у медичну освіту, забезпечення переходу до кредитномодульної системи і стимулюючої системи навчання. Перший власний досвід застосування нової системидозволяє виділитипозитивністорониінедоліки реформування, а також створює новіпроблеми.Тому обговорення й аналіз застосування кредитно-модульної системи в українських ВНЗ зараз особливо важливі й актуальнідля вирішення багатьох питань при реформуванні проблем для пошуку власного шляху в розвитку освіти. Кредитно-модульна система освіти – це гнучка модель організації педагогічного процесу, який максимальномотивований,більшоюміроюорієнтований на студента. Використання в навчальному процесі модульноїтехнологіїнавчання підвищує пізнавальну активність і самостійність студентів при вирішенні навчальних задач, забезпечує індивідуальний підхід у навчанні, розвиток професійного інтересу і мотивації, сприяє ефективномуформуваннюпрактичних вмінь і навичок. Однак багато моментів процесу інтеграціїукраїнськоїосвіти в європейськусприймаються громадськістю, в тому числі вченими і педагогами, далеко не однозначно. Перший досвід упровадження кредитно-модульної системи аргументує необхідністьрозроблення нових сучасних механізмів проведення навчальногопроцесу. Метою роботи є аналіз власного досвіду використання кредитно-модульноїсистеми при навчанністудентів неорганічної, аналітичної, органічної та фармацевтичної хімій на кафедрі фармацевтичної хімії Одеського національного медичного університету. Завдання – виділити й обґрунтувати позитивні та негативні аспекти викладання за кредитно-модульною системою. uk_UA
dc.language.iso uk en
dc.subject кредитно-модульна система uk_UA
dc.subject кафедра фармацевтичної хімії uk_UA
dc.subject ОНМедУ uk_UA
dc.subject самореалізація особистості студента uk_UA
dc.title Аспекти кредитно-модульної системи на кафедрі фармацевтичної хімії ОНМедУ uk_UA
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу