Короткий опис (реферат):
У зв’язкуз упровадженням принципів кредитно-модульної системи до ВНЗ України пред’являються нові вимоги щодо вдосконалення методологіїосвіти,якіорієнтованінавходженнявєвропейськийосвітнійпростір.Інтеграційнийпроцеспередбачає впровадження європейських норм і стандартів у медичну освіту, забезпечення переходу до кредитномодульної системи і стимулюючої системи навчання. Перший власний досвід застосування нової системидозволяє виділитипозитивністорониінедоліки реформування, а також створює новіпроблеми.Тому обговорення й аналіз застосування кредитно-модульної системи в українських ВНЗ зараз особливо важливі й актуальнідля вирішення багатьох питань при реформуванні проблем для пошуку власного шляху в розвитку освіти. Кредитно-модульна система освіти – це гнучка модель організації педагогічного процесу, який максимальномотивований,більшоюміроюорієнтований на студента. Використання в навчальному процесі модульноїтехнологіїнавчання підвищує пізнавальну активність і самостійність студентів при вирішенні навчальних задач, забезпечує індивідуальний підхід у навчанні, розвиток професійного інтересу і мотивації, сприяє ефективномуформуваннюпрактичних вмінь і навичок. Однак багато моментів процесу інтеграціїукраїнськоїосвіти в європейськусприймаються громадськістю, в тому числі вченими і педагогами, далеко не однозначно. Перший досвід упровадження кредитно-модульної системи аргументує необхідністьрозроблення нових сучасних механізмів проведення навчальногопроцесу. Метою роботи є аналіз власного досвіду використання кредитно-модульноїсистеми при навчанністудентів неорганічної, аналітичної, органічної та фармацевтичної хімій на кафедрі фармацевтичної хімії
Одеського національного медичного університету. Завдання – виділити й обґрунтувати позитивні та негативні аспекти викладання за кредитно-модульною системою.