Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Капліна, Л. Є. | ua |
dc.contributor.author | Бірюков, В. С. | ua |
dc.contributor.author | Бределева, Н. К. | ua |
dc.date.accessioned | 2020-05-28T05:32:41Z | |
dc.date.available | 2020-05-28T05:32:41Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Капліна Л. Є. Біоетичні проблеми медичної освіти / Л. Є. Капліна, В. С. Бірюков, Н. К. Бределева // Актуальні питання вищої медичної освіти в Україні (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку): XV Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 17–18 трав. 2018 р., Тернопіль: матер. – Тернопіль: ТДМУ, 2018. – С. 156. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/7204 | |
dc.description.abstract | Викладання клінічних дисциплін у вищих медичних навчальних закладах має свої особливості. Це дослідження присвячене вивченню особливостей викладання педіатрії із дотриманням біоетичних принципів. Багаторічна практика педагогічної роботи кафедри педіатрії №1 Одеського національного медичного університету на базі Одеської обласної дитячої клінічної лікарні показує стійкі відмінності у студентів з різних країн світу сприйняття та оцінки тяжкості стану хворих дітей, наявності різних комунікативних особливостей та естетичних цінностей корпоративної етики, різної поведінкової реакції у стресовій ситуації. Метою дослідження є підвищення якості загальної комунікативної культури вітчизняних та зарубіжних студентів під час спілкування з хворими дітьми та їх батьками, медичної і соціальної оцінки, коментарів, аргументів, прийнятті рішень та порад щодо догляду за дитиною. Предметом дослідження є біоетичні елементи комунікативних потреб, які виникають у системі «пацієнт – педагог – студент» при навчанні у зарубіжних вищих навчальних закладах. У роботі застосовувався метод порівняльного аналізу. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | біоетичні елементи комунікативних потреб | uk_UA |
dc.subject | медична освіта | uk_UA |
dc.subject | метод порівняльного аналізу | uk_UA |
dc.subject | принцип інформованої згоди | uk_UA |
dc.title | Біоетичні проблеми медичної освіти | uk_UA |
dc.type | Article | en |