Короткий опис (реферат):
Викладання клінічних дисциплін у вищих медичних навчальних закладах має свої особливості. Це дослідження присвячене вивченню особливостей викладання педіатрії із дотриманням біоетичних принципів. Багаторічна практика педагогічної роботи кафедри педіатрії
№1 Одеського національного медичного університету на базі Одеської обласної дитячої клінічної лікарні показує стійкі відмінності у студентів з різних країн світу сприйняття та оцінки тяжкості стану хворих дітей, наявності різних комунікативних особливостей та естетичних цінностей корпоративної етики, різної поведінкової реакції у стресовій ситуації. Метою дослідження є підвищення якості загальної комунікативної культури вітчизняних та зарубіжних студентів під час спілкування з хворими дітьми та їх батьками, медичної і соціальної оцінки, коментарів, аргументів, прийнятті рішень та порад щодо догляду за дитиною. Предметом дослідження є біоетичні елементи комунікативних потреб, які виникають у системі «пацієнт – педагог – студент» при навчанні у зарубіжних вищих навчальних закладах. У роботі застосовувався метод порівняльного аналізу.