Проблемно-орієнтоване навчання як один з інтерактивних методів у вивчення пропедевтики педіатрії

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Федоренко, О. В. ua
dc.contributor.author Павленко, О. В. ua
dc.contributor.author Герасименко, О. А. ua
dc.contributor.author Майчук, В. О. ua
dc.contributor.author Fedorenko, O. V. en
dc.contributor.author Pavlenko, O. V. en
dc.contributor.author Gerasymanko, O. A. en
dc.contributor.author Maychuk, V. O. en
dc.contributor.author Федоренко, О. В. ru
dc.contributor.author Павленко, А. В. ru
dc.contributor.author Герасименко, А. А. ru
dc.contributor.author Майчук, В. А. ru
dc.date.accessioned 2019-12-19T08:58:31Z
dc.date.available 2019-12-19T08:58:31Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Проблемно-орієнтоване навчання як один з інтерактивних методів у вивчення пропедевтики педіатрії / О. В. Федоренко, О. В. Павленко, О. А. Герасименко, В. О. Майчук // Вісник морської медицини. – 2018. – № 1 (78). – С. 9–13. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/6151
dc.description.abstract Успішна підготовка лікарів у вищих медичних школах пов’язана з пошуком нових ефективних форм навчання, одним з яких є проблемно-орієнтоване навчання. Метою роботи було удосконалення методик навчання при вивченні пропедевтики педіатрії на основі методів проблемно-орієнтованого навчання. Відповідно до поставленої мети вирішувалисья такі завдання: впровадити інтерактивні методи в навчальний процесс; активізувати творчу діяльність педагогів та студентів в оптимізації навчального руппах . Матеріалом дослідження руп 2 групи студентів: в 1-й групі (n = 28 ) використовували традиційні методи навчання, в 2-й (n = 28 ) – проблемно-орієнтовані методи: метод ситуаційного навчання, ділова гра з проблемними питаннями. Проведене дослідження дозволило дійти висновку, що проблемно-орієнтоване навчання призводить до формування навичок самоорганізації, самонавчання і самоконтролю, тобто підвищує рівень свідомого ставлення до придбання професійних знань, умінь і особистісних якостей майбутнього лікаря. Саме проблемно-орієнтоване навчання є важливим фактором у процесі становлення студента в якості спеціаліста. uk_UA
dc.description.abstract Successful training of doctors in higher medical schools is associated with the searching for new effective forms of learning, one of which is problem-oriented learning. The purpose of the work was to improve the teaching methods in the study of propaedeutics of pediatrics on the basis of problem-oriented learning methods. According to the aim, the following tasks were solved: to implement interactive methods in the educational process; to intensify the creative activity of teachers and students in optimizing the educational process. Materials of the study were 2 groups of students: in the 1st group (28 students) used traditional methods of teaching, in the 2nd (also 28 students) – problem-oriented methods: method of situational learning, business game with problematic issues. The conducted research has led to the conclusion that problem-oriented learning leads to the formation of self-organization skills, self-study and selfcontrol, that is, it increases the level of conscious attitude to the acquisition of professional knowledge, skills and personal qualities of the future doctor. This problem-oriented training is an important factor in the process of becoming a student as a specialist. en
dc.description.abstract Успешная подготовка врачей в высших медицинских школах связана с поиском новых эффективных форм обучения, одним из которых является проблемно-ориентированное обучение. Цель работы: усовершенствовать методики обучения при изучении пропедевтики педиатрии на основе методов проблемно-ориентированного обучения. Согласно поставленной цели решали такие задачи: внедрить интерактивные методы в учебный процесс; активизировать творческую деятельность педагогов и студентов в оптимизации учебного процесса. Материалом исследования были 2 группы студентов: в 1-й группе ( n = 28) использовали традиционные методы обучения, во 2-й (n =28 ) – проблемноориентированные методы: метод ситуационного обучения, деловая игра с проблемными вопросами. Проведенное исследование позволило сделать вывод, что проблемноориентированное обучение приводит к формированию навыков самоорганизации, самообучению и самоконтроля, то есть повышает уровень сознательного отношения к приобретению профессиональных знаний, умений и личностных качеств будущего врача. Именно проблемно-ориентированное обучение является важным фактором в процессе становления студента в качестве специалиста. ru
dc.language.iso uk en
dc.subject проблемно-орієнтоване навчання uk_UA
dc.subject студент uk_UA
dc.subject пропедевтика педіатрії uk_UA
dc.subject problem-oriented teaching en
dc.subject student en
dc.subject propaedeutics of pediatrics en
dc.subject проблемно-ориентированное обучение ru
dc.subject студент ru
dc.subject пропедевтика педиатрии ru
dc.title Проблемно-орієнтоване навчання як один з інтерактивних методів у вивчення пропедевтики педіатрії uk_UA
dc.title.alternative Problem-oriented education as one of interactive methods in the study of propaedeutics of pediatrics en
dc.title.alternative Проблемно-ориентированное обучение как один из интерактивных методов в изучении пропедевтики педиатрии ru
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу