Оптимізація навчального процесу суб’єктів кафедри засобами веб-сайту

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Розуменко, А. О.
dc.contributor.author Крикляс, В. Г.
dc.contributor.author Дмитрієва, Н. Б.
dc.contributor.author Парасочкіна, В. В.
dc.contributor.author Rozumenko, А. А.
dc.contributor.author Kryklias, V. H.
dc.contributor.author Dmytriieva, N. B.
dc.contributor.author Parasochkina, V. V.
dc.contributor.author Розуменко, А. А.
dc.contributor.author Крыкляс, В. Г.
dc.contributor.author Дмитриева, Н. Б.
dc.contributor.author Парасочкина, В. В.
dc.date.accessioned 2019-11-13T12:39:06Z
dc.date.available 2019-11-13T12:39:06Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Оптимізація навчального процесу суб’єктів кафедри засобами веб-сайту / Н. Б. Дмитрієва, В. Г. Крикляс, В. В. Парасочкіна, А. О. Розуменко // Професійна освіта: проблеми і перспективи. - 2017. - Вип. 12. - С. 72-76. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/5916
dc.description.abstract Автором проаналізовано сучасні наукові публікації щодо поняття «якість освіти» та введено новий рівень контролю навчального процесу студентів медичного університету і подання інформації на вищі рівні адміністративних органів щодо якості підготовки, що надало змогу підвищити рівень освіти серед суб’єктів вищого навчального закладу. Введений щотижневий контроль ліцензійного інтегрованого іспиту «КРОК-2» на рівні кафедри дозволяє збирати найточнішу статистику як для ректорського контролю, так і для контролюючого органу університету, тобто деканату. Крім того, це дозволило підняти рівень тренованості студентів таким чином, що відсоток правильних відповідей інтегрованого іспиту за дисципліною «Хірургічна стоматологія» піднявся майже на 40% за 2 роки з моменту введення системи. У статті наголошується, що система управління якістю освіти в університеті повинна забезпечувати моніторинг основних показників якості та на їх основі підготовку рекомендацій для поліпшення всіх складових підготовки майбутніх фахівців. Впровадження в освітні заклади запропонованих авторами шляхів удосконалення навчального процесу забезпечує підвищення якості освіти, мотивуючи і стимулюючи майбутніх фахівців до активної навчальної діяльності з метою надбання необхідних знань, умінь і навичок професійної діяльності. uk_UA
dc.description.abstract Author analyzed modern scientifc articles considering the term «quality of education» and introduced a new level of educational process control for medical university students in order to provide information to the administration departments of greater authority level. That creates an ability to enhance the educational process among the subjects of higher education institutions. Licensed integrated exam «KROK-2» was introduced as a weekly control at the department. This enables to receive more accurate statistic data for the further control levels. The research shows that students` skills has been improved by 40% in the Department of Oral Surgery since the test system was integrated 2 years ago. This article emphasizes that education quality management system has to provide basic data monitoring in order to prepare recommendations for further skill development among future specialists. Introduction of education process improving pathways, suggested by the authors, provides the enhancement of educational quality, motivates and stimulates the future specialists to participate in education process, in order to receive the required knowledge and professional skills. uk_UA
dc.description.abstract Автором проанализированы современные научные публикации относительно понятия «качества образования» и введён новый уровень контроля учебного процесса студентов медицинского университета и подачи информации на высшие уровни административных органов, касающихся качества подготовки, что предоставило возможность повысить уровень образования среди субъектов высшего учебного заведения. Введённый еженедельный контроль лицензионного интегрированного экзамена «КРОК-2» на уровне кафедры позволяет собирать наиболее точную статистику как для ректорского контроля, так и для контролирующего органа университета, то есть деканата. Кроме того, это позволило поднять уровень натренированности студентов таким образом, что процентное соотношение правильных ответов интегрированного экзамена по дисциплине «Хирургическая стоматология» поднялся почти на 40% за 2 года с момента ввода системы. В статье подчёркивается, что система управления качеством образования в университете должна обеспечивать мониторинг основных показателей качества и на их основе подготовку рекомендаций для улучшения всех составляющих подготовки будущих специалистов. Внедрение в учебные заведения предложенных авторами путей усовершенствования образовательного процесса обеспечивает повышение качества обучения, мотивируя и стимулируя будущих специалистов к активной учебной деятельности с целью приобретения необходимых знаний, умений и навыков профессиональной деятельности. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.subject дистанційна освіта uk_UA
dc.subject інтегрований іспит «КРОК-2» uk_UA
dc.subject моніторинг освітнього процесу uk_UA
dc.subject система електронного тестування uk_UA
dc.subject remote education uk_UA
dc.subject integrated exam «KROK-2» uk_UA
dc.subject monitoring of education process uk_UA
dc.subject e-testing system uk_UA
dc.subject дистанционное обучение uk_UA
dc.subject интегрированный экзамен «КРОК-2» uk_UA
dc.subject мониторинг образовательного процесса uk_UA
dc.subject система электронного тестирования uk_UA
dc.title Оптимізація навчального процесу суб’єктів кафедри засобами веб-сайту uk_UA
dc.title.alternative Optimization of the working and learning processes among the constituent entities of the department and the university with the department’s website uk_UA
dc.title.alternative Оптимизация рабочего и учебного процессов субъектов кафедры и университета при помощи кафедрального веб-сайта uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу