Ефективність імплементації тьюторства у навчальний процес

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Онищенко, В. І. ua
dc.contributor.author Єгоренко, О. С. ua
dc.contributor.author Мийня, М. М. ua
dc.date.accessioned 2025-03-12T07:04:11Z
dc.date.available 2025-03-12T07:04:11Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Онищенко В. І. Ефективність імплементації тьюторства у навчальний процес / В. І. Онищенко, О. С. Єгоренко, М. М. Мийня // Симуляційне навчання в додипломній і післядипломній під-готовці медичних працівників «SimCon-2024» : матеріали V Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (Тернопіль, 05–06 груд. 2024 р.). – Тернопіль : ТНМУ, 2024. – С. 34–35. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/17096
dc.description.abstract Виклики, які постали перед вищою медичною освітою в останні роки (локдаун, неспровокована військова агресія рф) призвели до зменшення можливостей здобувачів опанувати практичні навички (перебування в укриттях під час повітряної тривоги та ін.). Такі обмеження вимагають пошуку додаткових методів засвоєння здобувачами практичних навичок. Багатьма дослідниками визначена висока ефективність методики навчання «рівний-рівному», яка може бути застосована в таких випадках. Тому в 2022 році на кафедрі симуляційних медичних технологій ОНМедУ була створена школа тьюторів. За класичним визначенням, тьютор (англ. Tutor – спостерігач, опікун) – це неформальний куратор здобувача вищої освіти, метою діяльності якого є консультування та допомога здобувачу вищої освіти в опануванні практичних навичок. uk_UA
dc.language.iso uk en
dc.subject імплементація тьюторства uk_UA
dc.subject навчальний процес uk_UA
dc.subject практичні навички uk_UA
dc.subject методика навчання «рівний-рівному» uk_UA
dc.title Ефективність імплементації тьюторства у навчальний процес uk_UA
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу