Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Онищенко, В. І. | ua |
dc.contributor.author | Єгоренко, О. С. | ua |
dc.contributor.author | Мийня, М. М. | ua |
dc.date.accessioned | 2025-03-12T07:04:11Z | |
dc.date.available | 2025-03-12T07:04:11Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Онищенко В. І. Ефективність імплементації тьюторства у навчальний процес / В. І. Онищенко, О. С. Єгоренко, М. М. Мийня // Симуляційне навчання в додипломній і післядипломній під-готовці медичних працівників «SimCon-2024» : матеріали V Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (Тернопіль, 05–06 груд. 2024 р.). – Тернопіль : ТНМУ, 2024. – С. 34–35. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/17096 | |
dc.description.abstract | Виклики, які постали перед вищою медичною освітою в останні роки (локдаун, неспровокована військова агресія рф) призвели до зменшення можливостей здобувачів опанувати практичні навички (перебування в укриттях під час повітряної тривоги та ін.). Такі обмеження вимагають пошуку додаткових методів засвоєння здобувачами практичних навичок. Багатьма дослідниками визначена висока ефективність методики навчання «рівний-рівному», яка може бути застосована в таких випадках. Тому в 2022 році на кафедрі симуляційних медичних технологій ОНМедУ була створена школа тьюторів. За класичним визначенням, тьютор (англ. Tutor – спостерігач, опікун) – це неформальний куратор здобувача вищої освіти, метою діяльності якого є консультування та допомога здобувачу вищої освіти в опануванні практичних навичок. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | імплементація тьюторства | uk_UA |
dc.subject | навчальний процес | uk_UA |
dc.subject | практичні навички | uk_UA |
dc.subject | методика навчання «рівний-рівному» | uk_UA |
dc.title | Ефективність імплементації тьюторства у навчальний процес | uk_UA |
dc.type | Article | en |