Академічний успіх здобувачів медичної освіти є одним із вирішальних факторів у формуванні майбутнього системи охорони здоров’я, тому розробка ефективних систем мотивації має важливе значення для їхньої освітньої діяльності. Через інтенсивний характер медичних програм здобувачі часто долають значні виклики, які можуть впливати на їхню
мотивацію, призводячи до зниження продуктивності та навіть професійного вигорання. Попри загальновизнану важливість мотивації для академічного успіху відсутня комплексна, адаптована система, яка б враховувала
специфічні потреби та мотиваційні чинники здобувачів-медиків. Мета дослідження – аналіз наявних методик оптимізації мотивації здобувачівмедиків, що враховують специфіку їхнього навчання, зокрема високе навчальне
навантаження, емоційний стрес та необхідність практичного застосування теоретичних знань, а також зворотний зв’язок від самих здобувачів.
Academic success among medical education students is one of the crucial
factors in shaping the future of the healthcare system, making the development of
effective motivation systems essential for their educational activities. Due to the
intensive nature of medical programs, students often face significant challenges that
can affect their motivation, leading to decreased productivity and even professional
burnout. Despite the widely recognized importance of motivation for academic
success, there is a lack of a comprehensive, tailored system that considers the
specific needs and motivational factors of medical students. The aim of the study is
to analyze existing methods for optimizing the motivation of medical students, taking
into account the specifics of their education, particularly the high academic
workload, emotional stress, and the necessity for practical application of theoretical
knowledge, as well as feedback from the students themselves.