Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Пасєчнікова, Н. В. | ua |
dc.contributor.author | Венгер, Л. В. | ua |
dc.contributor.author | Іваніцька, О. В. | ua |
dc.date.accessioned | 2025-02-12T10:07:34Z | |
dc.date.available | 2025-02-12T10:07:34Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Пасєчнікова Н. В. Роль наукової спрямованності навчального процесу у підготовці майбутніх офтальмологів / Н. В. Пасєчнікова, Л. В. Венгер, О. В. Іваніцька // Управління якістю підготовки фахівців: XVIII міжнар. наук.-метод. конф., 18–19 квітня 2013, Одеса: матер. – Одеса, 2013. – Ч. I. – С. 211. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/16917 | |
dc.description.abstract | Сьогодення підвищує вимоги до підготовки фахівців різного профілю, в тому числі й до лікарів. Медицина сьогодні характеризується поглибленням наших знань про закономірності розвитку патологічних процесів, появою нових високотехнологічних методів діагностики та засобів лікування, можливістю отримання інформації про роботи закордонних колег, прискоренням темпів втілення наочних розробок в практичну роботу, широкою комп’ютеризацією лікувального процесу, значним підвищенням рівня інформованості населення, тощо. Все це потрібно враховувати педагогічним колективам кафедр вищих навчальних закладів у комплексному підході до професійної підготовки майбутніх лікарів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | навчальний процес | uk_UA |
dc.subject | наукова спрямованність | uk_UA |
dc.subject | майбутні офтальмологи | uk_UA |
dc.subject | підготовка | uk_UA |
dc.title | Роль наукової спрямованності навчального процесу у підготовці майбутніх офтальмологів | uk_UA |
dc.type | Article | en |