Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Іваніцька, О. В. | ua |
dc.contributor.author | Венгер, Л. В. | ua |
dc.contributor.author | Коновалова, Н. В. | ua |
dc.contributor.author | Журавок, Ю. О. | ua |
dc.date.accessioned | 2025-01-23T09:10:11Z | |
dc.date.available | 2025-01-23T09:10:11Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Іваніцька О. В., Венгер Л. В., Коновалова Н. В., Журавок Ю. О. Розвиток професійної зорової пам’яті у підготовці майбутніх лікарів-офтальмологів // Вісімдесят треті економіко-правові дискусії: Міжнар. мультидисциплінар. наук. інтернет-конф., 27–28 лютого 2024 р. Серія: Соціальні та гуманітарні науки. 2024. С. 1. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/16697 | |
dc.description.abstract | Підвищення якості підготовки майбутніх лікарів, зокрема лікарів-офтальмологів, у сучасних умовах є актуальним завданням. У професійній діяльності лікаря-офтальмолога виключно важливу роль грає офтальмоскопія. Діагностика стану заднього полюсу ока, сітківки, зорового нерву, хоріо-ретинальних змін, є базовим методом дослідження кожного пацієнта. Є декілька методик проведення офтальмоскопії – пряма, зворотня, бінокулярна, біомікроскопія з фундус-лінзою. Кожна з цих методик має свої переваги та нюанси виконання. Під час проходження перших етапів післядипломної підготовки інтерни знайомляться з особливостями проведення цих методик, набувають навички й вміння професійної роботи з пацієнтами різного віку. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | професійна зорова пам’ять | uk_UA |
dc.subject | підготовка майбутніх лікарів-офтальмологів | uk_UA |
dc.subject | офтальмоскопія | uk_UA |
dc.subject | діагностика стану заднього полюсу ока | uk_UA |
dc.title | Розвиток професійної зорової пам’яті у підготовці майбутніх лікарів - офтальмологів | uk_UA |
dc.type | Article | en |