dc.contributor.author |
Дружкова, І. С. |
ua |
dc.date.accessioned |
2025-01-22T20:08:34Z |
|
dc.date.available |
2025-01-22T20:08:34Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Дружкова І.С. Цифрова нерівність в освіті: вплив нерівного доступу до інформаційних ресурсів // Професійна освіта в Україні та світі в умовах євроінтеграційних викликів і цивілізаційних змін ХХІ століття Збірник матеріалів міжнародної науково-практичної конференції. Секція 4. Професійна освіта: виклики сучасності Переяслав: Домбровська Я.М., 2024. С. 37–42. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/16692 |
|
dc.description.abstract |
Цифрова нерівність в освіті ускладнює доступ до якісного навчання через нерівний доступ до технологій. Це знижує рівень знань та обмежує соціальну мобільність. Проблема потребує вирішення через забезпечення доступу до цифрових ресурсів, підвищення цифрової грамотності та підтримки з боку держави.
Digital inequality in education hinders access to quality learning due to unequal access to technologies. This reduces knowledge levels and limits social mobility. Addressing the issue requires ensuring access to digital resources, improving digital literacy, and fostering state support initiatives. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;УДК 378(477)+(100)«20»(082) |
|
dc.subject |
цифрова нерівність |
uk_UA |
dc.subject |
освіта |
uk_UA |
dc.subject |
доступ до ресурсів |
uk_UA |
dc.subject |
цифрові технології |
uk_UA |
dc.subject |
соціальна мобільність |
uk_UA |
dc.subject |
digital inequality |
uk_UA |
dc.subject |
education |
uk_UA |
dc.subject |
access to resources |
uk_UA |
dc.subject |
digital technologies |
uk_UA |
dc.subject |
social mobility |
uk_UA |
dc.title |
Цифрова нерівність в освіті: вплив нерівного доступу до інформаційних ресурсів |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |