«Сценарний метод» опанування клінічних навичок у здобувачів вищої освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Волошина, O. Б. ua
dc.contributor.author Назарук, Т. O. ua
dc.date.accessioned 2024-12-26T06:50:49Z
dc.date.available 2024-12-26T06:50:49Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Волошина О. Б. «Сценарний метод» опанування клінічних навичок у здобувачів вищої освіти / О. Б. Волошина, Т. О. Назарчук // Освітні інновації у закладах вищої медичної освіти: збірник науково-педагогічного підвищення кваліфікації (27 лист. 2023 р. – 28 січ. 2024 р.) / за ред. В. Г. Марічереда. – Одеса : ОНМедУ, 2024. – С. 40–42. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/16447
dc.description.abstract У сучасній медичній освіті здобувачів вищої освіти (3BO) наразі застосовується компетентністний підхід до навчання, який дає змогу формувати у майбутніх лікарів якості для реалізації майбутньої професійної діяльності. Зокрема, в освітній програмі післядипломного навчання із загальної практики – сімейної медицини, розробленої Європейською асоціацією викладачів сімейної медицини EURACT educational agenда 1, рекомендовано оволодівати компетентностями лікаря загальної практики. uk_UA
dc.language.iso uk en
dc.subject «Сценарний метод» uk_UA
dc.subject клінічні навички uk_UA
dc.subject здобувачі вищої освіти uk_UA
dc.subject компетентністний підхід uk_UA
dc.title «Сценарний метод» опанування клінічних навичок у здобувачів вищої освіти uk_UA
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу