Глава. Інтерактивні методики навчання як складова полілогічного дискурсу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чуйкова, О. uk
dc.contributor.author Chuikova, O. en
dc.date.accessioned 2024-12-17T14:25:04Z
dc.date.available 2024-12-17T14:25:04Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Чуйкова O. Інтерактивні методики навчання як складова полілогічного дискурсу / Science and education in the third millennium: Information Technology, Education, Law, Psychology, Social Sphere, Management. International collective monograph. Institute of Public Administration Affairs. Lublin, Polska, 2024. 607 p. С. 183 – 201. https://doi.org/10.5281/zenodo.11447811 uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/16325
dc.description.abstract Subject of Study. The main topic of our research is polylog as a starting concept, as a basis for creating interactive teaching methods and, as a result, interactive teaching methods become a component of polylogical discourse. The sub-topic of our research is the polylogue with its multiple potential for creating an appropriate polylogical discourse, which consists of all forms of writing and communication and which includes interactive teaching methods. We only partially explore the potential and realization of polylogical diversity, which is able to initiate the discourse of a polylogist. For us, the main thing is to investigate educational polylogical forms. We also find a polylogical approach in the principles on which interdisciplinary knowledge is based, taking into account the so-called «centaur knowledge». Purpose. The aim and task of this study is to analyze polylog as a basis for creating modern interactive teaching methods, namely: discussion, case method, game technologies, lecture discussion, lecture-conversation, etc. en
dc.description.abstract Тема та суб’єкт дослідження. Головною темою нашого дослідження є полілог як вихідне поняття, як основа для створення інтерактивних методик навчання та, як наслідок, інтерактивні методики навчання стають складовою полілогічного дискурсу. Підтемою нашого дослідження є полілог з його множинним потенціалом створення відповідного полілогічного дискурсу, який складають усі форми письма та комунікації, та до складу якого входять інтерактивні методики навчання. Ми лише частково досліджуємо потенціал та реалізацію полілогічного розмаїття, яке здатне започаткувати дискурс полілогу. Для нас головним є дослідити навчальні полілогічні форми. Полілогічний підхід ми також знаходимо у принципах, на яких ґрунтуються міждисциплінарні знання, враховуючи так зване «кентаврове знання». Мета. Метою та завданням даного дослідження є проаналізувати полілог як основу для створення сучасних інтерактивних методів навчання, а саме: дискусію, кейс-метод, ігрові технології, лекцію-дискусію, лекцію-бесіду тощо. Метод. Методами дослідження є лінгвістичний, структурний, аналітичний, феноменологічний тощо. uk_UA
dc.language.iso uk en
dc.subject polylogue en
dc.subject interactive methods en
dc.subject interaction en
dc.subject polylogical discourse en
dc.subject philosophy en
dc.subject polythematic en
dc.subject polysemy en
dc.subject discussion en
dc.subject case-study en
dc.subject полілог uk_UA
dc.subject інтерактивні методи uk_UA
dc.subject інтеракція uk_UA
dc.subject полілогічний дискурс uk_UA
dc.subject полілогічний дискурс uk_UA
dc.subject філософія uk_UA
dc.subject політематичність uk_UA
dc.subject полісемантичність uk_UA
dc.subject дискусія uk_UA
dc.subject кейс-метод uk_UA
dc.title Глава. Інтерактивні методики навчання як складова полілогічного дискурсу en
dc.type Book chapter en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу