dc.contributor.author |
Мартинюк, О. А. |
ua |
dc.contributor.author |
Добровольська, І. В. |
ua |
dc.date.accessioned |
2024-12-17T11:15:10Z |
|
dc.date.available |
2024-12-17T11:15:10Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Мартинюк О. А. Особливості формування стратегії управління бізнесом в приватних фармацевтичних підприємствах / О. А. Мартинюк, І. В. Добровольська // Сучасні напрями змін в управлінні охороною здоров’я: модернізація, якість, комунікація : Міжнар. наук. конф., 31 трав. 2024 р., м. Одеса ; Львів–Торунь : Liha-Pres, 2024. С. 175–178. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/16315 |
|
dc.description.abstract |
Фармацевтичний ринок України як складна соціально-економічна
система активно демонструє динамічний розвиток окремих його сегментів
та засвідчує зростання попиту кінцевих споживачів на продукцію галузі,
вдосконалення товарного асортименту, розвиток фармацевтичних
торговельних мереж. Становлення українського фармацевтичного ринку
відбувається під впливом державної політики в частині забезпечення
споживачів доступними лікарськими засобами, а також засвідчує гостру
конкуренцію в сфері виробництва, дистрибуції й споживання між
вітчизняними та іноземними виробниками фармацевтичної продукції,
аптечними торговельними мережами, фармацевтичними дистриб’юторами
в частині реалізації фармпрепаратів та аптечними закладами. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
стратегії управління бізнесом |
uk_UA |
dc.subject |
приватні фармацевтичні підприємства |
uk_UA |
dc.subject |
фармацевтичний ринок України |
uk_UA |
dc.subject |
складна соціально-економічна система |
uk_UA |
dc.title |
Особливості формування стратегії управління бізнесом в приватних фармацевтичних підприємствах |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |