Управління маркетинговою стратегією в охороні здоров’я в Україні у воєнний час

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Немченко, В. ua
dc.contributor.author Немченко, Г. ua
dc.contributor.author Nemchenko, V. en
dc.contributor.author Nemchenko, H. en
dc.date.accessioned 2024-05-27T12:52:48Z
dc.date.available 2024-05-27T12:52:48Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Немченко В., Немченко Г. Управління маркетинговою стратегією в охороні здоров’я в Україні у воєнний час // Innovation and investment mechanisms for the development of international relations and market economy : International Scientific Conference, April 5–6, Kielce, Poland. Riga, Latvia : Baltja Publishing. P. 110–112. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/15376
dc.description.abstract Умови воєнного конфлікту ставлять перед собою низку викликів для нашої країни, особливо для системи охорони здоров’я. Медичні заклади мають розробляти і чітко використовувати маркетингові стратегії у своїй діяльності для забезпечення доступу для послуг, завоювання і збереженню лояльності пацієнтів – бо вони виступають ланкою, що забезпечує добробут населення, їх здоров’я, стійкість, а разом із тим, це впливає на економічну розбудову держави. У тезах ми розглянемо ключові аспекти управління маркетингом в умовах війни. uk_UA
dc.language.iso uk en
dc.subject маркетингова стратегія uk_UA
dc.subject управління uk_UA
dc.subject охорона здоров’я uk_UA
dc.subject воєнний час uk_UA
dc.title Управління маркетинговою стратегією в охороні здоров’я в Україні у воєнний час uk_UA
dc.title.alternative Managing a marketing strategy to support healthcare system in Ukraine during war en
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу