Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Коновалова, Н. | ua |
dc.contributor.author | Гузун, С. | ua |
dc.contributor.author | Ковтун, О. | ua |
dc.date.accessioned | 2024-04-16T08:44:13Z | |
dc.date.available | 2024-04-16T08:44:13Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Коновалова Н. Алгоритм у процесі навчання клінічних дисциплін у медичному вузі / Н. Коновалова, С. Гузун, О. Ковтун // Актуальні питання підготовки фахівців: реалії та перспективи: матер. міжнар. дистанційної наук.-метод. конференції, 20 березня 2024р. – Х.: Фаховий коледж НФаУ, 2024. – С. 100–107. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/15055 | |
dc.description.abstract | Важливим завданням вищої і середньої медичної школи сьогодні стає проблема конструювання та формування нової моделі ефективної освітньої системи з урахуванням специфіки вітчизняних умов та вимог до формування сучасних педагогічних підходів. Провідну роль організації освітнього процесу грають активні методи навчання, які спираються як на процеси сприйняття, пам’яті, логіки, уваги, а й передусім, творчому продуктивному мисленню, а також поведінці та спілкуванню. Мета статті – запропонувати продуктивні форми, методи та прийоми роботи у підвищення ефективність навчального процесу для здобувачів медичної освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | клінічні дисципліни | uk_UA |
dc.subject | медичний вуз | uk_UA |
dc.subject | ефективність навчального процесу | uk_UA |
dc.subject | здобувачі медичної освіти | uk_UA |
dc.title | Алгоритм у процесі навчання клінічних дисциплін у медичному вузі | uk_UA |
dc.type | Article | en |