Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Аннєнкова, І. П. | ua |
dc.contributor.author | Кузнєцова, Н. В. | ua |
dc.date.accessioned | 2024-02-23T12:43:55Z | |
dc.date.available | 2024-02-23T12:43:55Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Аннєнкова І. П. Становлення системи внутрішнього забезпечення якості в закладі вищої освіти: досвід та проблеми / І. П. Аннєнкова, Н. В. Кузнєцова // Інноваційна педагогіка. – 2021. – Вип. 37. – С. 322–327. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/14829 | |
dc.description.abstract | Стаття присвячена актуальній проблемі розбудови системи внутрішнього забезпечення якості освіти в закладі вищої освіти. Проаналізовано досвід розбудови системи внутрішнього забезпечення якості освіти в Одеському національному університеті імені І.І. Мечникова. Визначено передумови її створення та розбудови. Процес становлення і розвитку системи внутрішнього забезпечення якості в університеті починається з 2012 року і має три етапи. Підготовчий етап характеризується формуванням окремих елементів означеної системи, зокрема створенням Науково-методичної ради університету та започаткуванням моніторингу якості професійної діяльності викладачів. На другому, початковому, етапі в межах міжнародного проєкту QUAERE було розпочато створення локальних нормативних документів, проєктування багаторівневої моделі системи внутрішнього забезпечення якості, що зумовило започаткування процесу її інституалізації в університеті. Початок третього етапу – інституційного – пов’язаний із відкриттям Центру забезпечення якості освіти. Основними завданнями забезпечення якості є: формування стійкої довіри до якості освіти в університеті; забезпечення її відповідності державним, європейським і міжнародним освітнім стандартам; урахування та узгодження потреб щодо надання освітніх послуг усіх зацікавлених сторін; формування в університеті культури якості як невід’ємного компонента сталого розвитку університету. Розглянуто діяльність Центру за такими напрямами: організаційний та методичний супровід функціонування системи внутрішнього забезпечення якості освіти; моніторинг якості освітніх програм; підтримка академічної доброчесності, участь у підготовці освітніх програм до акредитації. Визначено шляхи подальшого вдосконалення структури та функціонування системи внутрішнього забезпечення якості освіти в університеті. | uk_UA |
dc.description.abstract | The article is devoted to the topical problem of building a system of internal quality assurance of education in higher education. The experience of building the system of internal quality assurance of education at the Odessa I.I. Mechnikov National University. Prerequisites for its creation and development are determined. The process of formation and development of the internal quality assurance system at the university begins in 2012 and contains three stages. The preparatory stage is characterized by the formation of individual elements of this system, in particular, the creation of the Scientific and Methodological Council of the University and the beginning of monitoring the quality of professional activity of teachers. At the second, initial, stage within the framework of the international project QUAERE the creation of local normative documents, design of a multilevel model of the internal quality assurance system was started, which led to the beginning of the process of its institutionalization at the university. The beginning of the third stage – institutional – is associated with the opening of the Center for Quality Assurance in Education. The main tasks of quality assurance are: the formation of sustainable confidence in the quality of education at the university; ensuring its compliance with state, European and international educational standards; taking into account and coordinating the needs for the provision of educational services to all stakeholders; formation of quality culture in the university as an integral component of sustainable development of the university. The activity of the Center in the following directions is considered: organizational and methodical support of functioning of system of internal maintenance of quality of education; monitoring the quality of educational programs; support of academic integrity, participation in preparation of educational programs for accreditation. The ways of further improvement of the structure and functioning of the system of internal quality assurance of education at the university are determined. | en |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | якість освіти | uk_UA |
dc.subject | вища освіта | uk_UA |
dc.subject | заклад вищої освіти | uk_UA |
dc.subject | забезпечення якості освіти | uk_UA |
dc.subject | система внутрішнього забезпечення якості освіти | uk_UA |
dc.subject | quality of education | en |
dc.subject | higher education | en |
dc.subject | institution of higher education | en |
dc.subject | quality assurance of education | en |
dc.subject | system of internal quality assurance of education | en |
dc.title | Становлення системи внутрішнього забезпечення якості в закладі вищої освіти: досвід та проблеми | uk_UA |
dc.title.alternative | Establishment of the internal quality assurance system in higher education institution: experience and problems | en |
dc.type | Article | en |