dc.contributor.author |
Аннєнкова, І. П. |
ua |
dc.contributor.author |
Менчук, В. В. |
ua |
dc.contributor.author |
Раскола, Л. А. |
ua |
dc.date.accessioned |
2024-02-13T09:00:01Z |
|
dc.date.available |
2024-02-13T09:00:01Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Аннєнкова І. П. Інтеграція академічної науки і вищої освіти як шлях забезпечення якості професійної підготовки за спеціальністю 102 Хімія / І. П. Аннєнкова, В. В. Менчук, Л. А. Раскола // Моделі міждисциплінарних та міжгалузевих освітніх та освітньо-наукових програм: виклики, можливості та варіанти впровадження : ІІ міжнар. конф., 5–6 липня 2021 р., Одеса : збірник матер. – Одеса, 2021. – С. 155–158. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/14739 |
|
dc.description.abstract |
Стратегія розвитку вищої освіти України як учасника Болонського процесу має враховувати загальносвітові та європейські тенденції трансформації сучасної вищої освіти. Відповідно до європейських стандартів та згідно з прийнятим Законом України «Про вищу освіту» (ст. 3) одним із шляхів формування та реалізації державної політики у сфері вищої освіти визначено «збереження і розвиток системи вищої освіти та підвищення її якості». Тенденція світової освіти – постійне впровадження науки в усі сфери. У провідних країнах основними продуктами стають результати фундаментальних наукових досліджень, нові технології, ідеї. При цьому найважливішим науковим ресурсом стає творчий високоосвічений потенціал еліти суспільства. Відомо, що сучасні дослідження й інноваційна діяльність у зарубіжних університетах – пріоритетне завдання вищої школи, а також необхідний компонент освітнього процесу. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
інтеграція |
uk_UA |
dc.subject |
академічна наука |
uk_UA |
dc.subject |
вища освіта |
uk_UA |
dc.subject |
професійна підготовка |
uk_UA |
dc.title |
Інтеграція академічної науки і вищої освіти як шлях забезпечення якості професійної підготовки за спеціальністю 102 Хімія |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |