Індивідуалізація навчального процесу в медичній освіті: роль та переваги вибіркових навчальних дисциплін (Сертифікат № К516/051 що Надія Лотиш є доповідачем VI Міжнародної конференції «Інноваційні технології в науці та освіті. Європейський досвід»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лотиш, Н. Г. ua
dc.contributor.author Сеньківська, Л. І. ua
dc.contributor.author Кравченко, Т. Ю. ua
dc.contributor.author Папінко, Р. М. ua
dc.contributor.author Усенко, Д. В. ua
dc.date.accessioned 2024-02-05T11:17:48Z
dc.date.available 2024-02-05T11:17:48Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Індивідуалізація навчального процесу в медичній освіті: роль та переваги вибіркових навчальних дисциплін / Н. Г. Лотиш, Л. І. Сеньківська, Т. Ю. Кравченко та ін. // Інноваційні технології в науці та освіті. Європейський досвід: VI Міжнар. конф., 16–18 січня 2024 р., Дніпроб Україна: збірник матер. – Дніпро, 2024. – С. 62–67. Сертифікат № К516/051 засвідчує, що Надія Лотиш є доповідачем VI Міжнародної конференції «Інноваційні технології в науці та освіті. Європейський досвід» uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/14699
dc.description.abstract В даний час, незважаючи на суттєві перепони та труднощі у всіх галузях науки (війна в країні), кожен здобувач вищої медичної освіти має право персонально обрати із загально університетського та фахового Каталогів вибіркові навчальні дисципліни (ВНД) і створити власний індивідуальний освітній напрямок розвитку. Індивідуалізація навчального процесу в медичній освіті визначається як ключовий аспект розвитку здобувацької особистості – персоналізація навчання через розробку та впровадження ВНД . Сьогодні головним завданням вищої медичної освіти є впровадження компетентнісного підходу у фахову підготовку майбутніх спеціалістів, що полягає не тільки у формуванні професійних знань та навиків, але і підготовку сучасного, вмотивованого компетентного лікаря, який глибоко усвідомлює свою надважливу роль у соціумі. Причина використання компетентнісного підходу в навчанні – є необхідність у зменшенні відстані між ринком праці та освітою та можливість для здобувачів-медиків отримати необхідні навики для подальшої праці в цій сфері. uk_UA
dc.language.iso uk en
dc.subject навчальний процес uk_UA
dc.subject індивідуалізація uk_UA
dc.subject медична освіта uk_UA
dc.subject вибіркові навчальні дисципліни uk_UA
dc.title Індивідуалізація навчального процесу в медичній освіті: роль та переваги вибіркових навчальних дисциплін (Сертифікат № К516/051 що Надія Лотиш є доповідачем VI Міжнародної конференції «Інноваційні технології в науці та освіті. Європейський досвід») uk_UA
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу