Короткий опис (реферат):
В даний час, незважаючи на суттєві перепони та труднощі у всіх галузях науки (війна в країні), кожен здобувач вищої медичної освіти має право персонально обрати із загально університетського та фахового Каталогів вибіркові навчальні дисципліни (ВНД) і створити власний індивідуальний освітній напрямок розвитку. Індивідуалізація навчального
процесу в медичній освіті визначається як ключовий аспект розвитку здобувацької особистості – персоналізація навчання через розробку та впровадження ВНД . Сьогодні головним завданням вищої медичної освіти є впровадження
компетентнісного підходу у фахову підготовку майбутніх спеціалістів, що полягає не тільки у формуванні професійних знань та навиків, але і підготовку сучасного, вмотивованого компетентного лікаря, який глибоко усвідомлює свою надважливу роль у соціумі. Причина використання компетентнісного підходу в навчанні – є необхідність у зменшенні відстані між ринком праці та освітою та можливість для здобувачів-медиків отримати необхідні навики для подальшої праці в цій сфері.