Короткий опис (реферат):
У швидкоплинних умовах XXI сторіччя цілком неможливо
забезпечити сталий фінансовий розквіт підприємств харчової та
переробної галузі без розробки нових брендів та напрямів, розвитку
інтелектуального потенціалу, реконструкції менеджменту, створення
нових продуктів для традиційних і нових сегментів ринку, мотивування
та стимулювання персоналу підприємства.
Це спонукає підприємства харчової галузі інвестувати у розвиток
технології та модернізацію виробничих потужностей. В результаті
реалізації інноваційної стратегії народжуються нові види продукції,
зростає якість продукту завдяки удосконаленню технології виробництва, оптимізується система ціноутворення через покращення
процесів постачання та збуту, зростає рівень рентабельності діяльності
через вдосконалення системи управління тощо.