Проблеми формування доброчесного освітнього середовища

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шанигін, А. uk
dc.date.accessioned 2024-01-05T09:21:38Z
dc.date.available 2024-01-05T09:21:38Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Шанигін А. В. Проблеми формування доброчесного освітнього середовища / А. В. Шанигін // Академічна доброчесність, відкрита наука та штучний інтелект: як створити доброчесне освітнє середовище. – 2023. – С. 505–507. uk_UA
dc.identifier.isbn 978-966-397-345-6
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/14482
dc.description.abstract За останні роки поняття доброчесності освітнього процесу почало ставати звичним явищем для вітчизняних науковців, адже дотримання цього критерію сприяє створенню індивідуальності науковця. Створення та дотримання Закону України «Про освіту» дало можливість визначитись з складниками доброчесності освітнього процесу та правилами поводження в освітньому середовищі для уникнення плагіату. Формування та підтримання іміджу сучасного науковця є запорукою розвитку наукового та освітнього процесу. Проте досі існує таке поняття, як порушення авторських прав, наявність видавництв із сумнівною репутацією та прогалини в нормативноправовій базі дотримання норм окремих видів академічної доброчесності. Порушення академічної доброчесності може проявлятись у різних формах і походити від всіх учасників наукового середовища. uk_UA
dc.language.iso uk en
dc.subject освіта uk_UA
dc.subject академічна доброчесність uk_UA
dc.subject плагіат uk_UA
dc.subject самоплагіат uk_UA
dc.subject імідж сучасного науковця uk_UA
dc.title Проблеми формування доброчесного освітнього середовища uk_UA
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу