dc.contributor.author |
Шанигін, А. |
uk |
dc.date.accessioned |
2024-01-05T09:21:38Z |
|
dc.date.available |
2024-01-05T09:21:38Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Шанигін А. В. Проблеми формування доброчесного освітнього середовища / А. В. Шанигін // Академічна доброчесність, відкрита наука та штучний інтелект: як створити доброчесне освітнє середовище. – 2023. – С. 505–507. |
uk_UA |
dc.identifier.isbn |
978-966-397-345-6 |
|
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/14482 |
|
dc.description.abstract |
За останні роки поняття доброчесності освітнього процесу почало ставати звичним явищем для вітчизняних науковців, адже дотримання цього критерію сприяє створенню індивідуальності науковця.
Створення та дотримання Закону України «Про освіту» дало можливість визначитись з складниками доброчесності освітнього процесу та правилами поводження в освітньому середовищі для уникнення плагіату. Формування та підтримання іміджу сучасного науковця є запорукою розвитку наукового та освітнього процесу. Проте досі існує таке поняття, як порушення авторських прав, наявність видавництв із сумнівною репутацією та прогалини в нормативноправовій базі дотримання норм окремих видів академічної доброчесності. Порушення академічної доброчесності може проявлятись у різних формах і походити від всіх учасників наукового середовища. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
освіта |
uk_UA |
dc.subject |
академічна доброчесність |
uk_UA |
dc.subject |
плагіат |
uk_UA |
dc.subject |
самоплагіат |
uk_UA |
dc.subject |
імідж сучасного науковця |
uk_UA |
dc.title |
Проблеми формування доброчесного освітнього середовища |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |