Актуальні аспекти управління рекламною діяльністю медичного закладу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Князькова, В. Я. ua
dc.contributor.author Криленко, В. І. ua
dc.date.accessioned 2023-12-11T12:09:04Z
dc.date.available 2023-12-11T12:09:04Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Князькова В. Я. Актуальні аспекти управління рекламною діяльністю медичного закладу / В. Я. Князькова, В. І. Криленко // Актуальні проблеми менеджменту: теоретичні і практичні аспекти: шоста міжнар. наук.-практ. конф., 28–29 вересня 2023 р., Одеса: матер. – Одеса, 2023. – С. 58–60. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/14331
dc.description.abstract Реклама будь-якого суб’єкта господарювання є запорукою його успішної, ефективної діяльності, високого рейтингу та репутації. Суттєву роль реклама відіграє і в медичній сфері, вона формує імідж закладу охорони здоров’я, підвищує довіру пацієнтів, визиває у них зацікавленість та є безпрограшним способом їх залучення до користування медичними послугами, що надаються закладом охорони здоров’я. Сьогодні дуже актуальним стає питання розвитку онлайн-медичної реклами, діджиталізації як нового каналу зв’язку не тільки з пацієнтами, але і з лікарями, а також розвиток цифрових трендів у сфері охорони здоров’я. Найефективнішим сучасним рекламним інструментом медичного закладу, його візитною карткою є його власний сайт, наявність якого дає відразу кілька важливих переваг: підвищення впізнаваності медичної установи, залучення нових клієнтів, покращення якості обслуговування, економія коштів, підвищення задоволеності пацієнтів uk_UA
dc.language.iso uk en
dc.subject рекламна діяльність uk_UA
dc.subject медичний заклад uk_UA
dc.subject імідж закладу охорони здоров’я uk_UA
dc.subject таргінг uk_UA
dc.title Актуальні аспекти управління рекламною діяльністю медичного закладу uk_UA
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу