Системне формування і розвиток клінічного мислення студентів за допомогою проблемних методів навчання

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шевченко, В. Г. ua
dc.contributor.author Муравйов, П. Т. ua
dc.contributor.author Колодій, В. В. ua
dc.contributor.author Бородаєв, І. Є. ua
dc.contributor.author Shevchenko, V. H. en
dc.contributor.author Muraviov, P. T. en
dc.contributor.author Kolodiy, V. V. en
dc.contributor.author Borodaiev, I. Ye. en
dc.date.accessioned 2023-10-13T07:21:47Z
dc.date.available 2023-10-13T07:21:47Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Системне формування і розвиток клінічного мислення студентів за допомогою проблемних методів навчання / В. Г. Шевченко, П. Т. Муравйов, В. В. Колодій, І. Є. Бородаєв // Медична освіта. – 2023. – № 2. – С. 103–107. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/13969
dc.description.abstract Основною метою навчання майбутніх лікарів є системне формування і розвиток клінічного мислення як основи професійної творчої діяльності, як квінтесенції високого загального інтелектуального потенціалу. Системний розвиток клінічного мислення майбутніх лікарів передбачає комплексний підхід до формування професійних знань і навичок, активне застосування проблемних методів навчання на лекціях, практичних заняттях та під час самостійної роботи студентів-медиків. Проблемні методи навчання передбачають активну участь студентів у процесі навчання та розв’язання реальних завдань із певної галузі знань. Таким чином, використання проблемних методів навчання для системного формування і розвитку клінічного мислення майбутніх лікарів є раціональним і перспективним процесом, який потребує подальшого розвитку і поширення застосування. uk_UA
dc.description.abstract The main goal of training future doctors is the systematic formation and development of clinical thinking as the basis of professional creative activity, as the quintessence of high general intellectual potential. The systematic development of the clinical thinking of future doctors involves a comprehensive approach to the formation of professional knowledge and skills, the active application of problem-based learning methods in lectures, practical classes and during the independent work of medical students. Problem-based learning methods involve the active participation of students in the learning process and solving real problems in a certain area of knowledge. Thus, the use of problem-based learning methods for the systematic formation and development of the clinical thinking of future doctors is a rational and promising process that requires further development and widespread application. en
dc.language.iso uk en
dc.subject системний підхід uk_UA
dc.subject клінічне мислення uk_UA
dc.subject проблемні методи навчання uk_UA
dc.subject systemic approach en
dc.subject clinical thinking en
dc.subject problem-based learning methods en
dc.title Системне формування і розвиток клінічного мислення студентів за допомогою проблемних методів навчання uk_UA
dc.title.alternative Systematic formation and development of clinical thinking of students with the help of problem teaching methods en
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу