Основною метою навчання майбутніх лікарів є системне формування і розвиток клінічного мислення як основи
професійної творчої діяльності, як квінтесенції високого загального інтелектуального потенціалу. Системний розвиток клінічного
мислення майбутніх лікарів передбачає комплексний підхід до формування професійних знань і навичок, активне застосування
проблемних методів навчання на лекціях, практичних заняттях та під час самостійної роботи студентів-медиків. Проблемні методи навчання передбачають активну участь студентів у процесі навчання та розв’язання реальних завдань із певної галузі знань.
Таким чином, використання проблемних методів навчання для системного формування і розвитку клінічного мислення
майбутніх лікарів є раціональним і перспективним процесом, який потребує подальшого розвитку і поширення застосування.
The main goal of training future doctors is the systematic formation and development of clinical thinking as the basis of
professional creative activity, as the quintessence of high general intellectual potential. The systematic development of the clinical thinking
of future doctors involves a comprehensive approach to the formation of professional knowledge and skills, the active application of
problem-based learning methods in lectures, practical classes and during the independent work of medical students. Problem-based learning
methods involve the active participation of students in the learning process and solving real problems in a certain area of knowledge.
Thus, the use of problem-based learning methods for the systematic formation and development of the clinical thinking of future
doctors is a rational and promising process that requires further development and widespread application.