Як сила бренду впливає на діяльність організації

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Жмай, О. В. ua
dc.contributor.author Чепурна, Л. ua
dc.date.accessioned 2023-10-12T11:50:55Z
dc.date.available 2023-10-12T11:50:55Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Жмай О. В. Як сила бренду впливає на діяльність організації / О. В. Жмай, Л. Чепурна // Інноваційне підприємство: стан та перспективи розвитку : 6-а Всеукр. наук.-практ. конф., 29–30 березня 2021 р., Київ: зб. матер. – К.: КНЕУ, 2021. – С. 95–97. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/13957
dc.description.abstract Вивчена сутність поняття бренду, проведена його оцінка як інтегрального показника та вплив на діяльність компанії. uk_UA
dc.description.abstract The essence of the concept of a brand is studied, its estimation as an integral indicator and influence on activity of the company. en
dc.description.abstract Изучена сущность понятия бренда, проведена его оценка как интегрального показателя и влияние на деятельность компании. ru
dc.language.iso uk en
dc.subject сила бренду uk_UA
dc.subject діяльність організації uk_UA
dc.subject актива глобалізація uk_UA
dc.subject збільшення конкуренції uk_UA
dc.title Як сила бренду впливає на діяльність організації uk_UA
dc.title.alternative How brand power affects the organization’s activities en
dc.title.alternative Как сила бренда влияет на деятельность организации uk_UA
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу