Класифікація сучасних форм франшизи

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Жмай, О. В. ua
dc.contributor.author Кузнецова, М. Д. ua
dc.date.accessioned 2023-10-02T10:50:37Z
dc.date.available 2023-10-02T10:50:37Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Жмай О. В. Класифікація сучасних форм франшизи / О. В. Жмай, М. Д. Кузнецова // Обліково-аналітичне забезпечення управління бізнес-процесами підприємства: Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 24–25 листоп. 2021 р., Херсон: збірник тез. – Херсон: Книжкове видавництво ФОП Вишемирський В. С., 2021. – С. 320–322. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/13842
dc.description.abstract Франчайзинг є ефективною моделлю організації бізнесу, яка існує більш ніж 100 років та використовується у всьому світі. Купівля франшизи, з одного боку, дозволяє масштабуватися успішним компаніям, а з іншого – отримати досвід та знання в введені бізнесу підприємцям-початківцям. Обираючи франшизу, франчайзі, по-перше, повинен визначитися зі сферою, в якій він хоче працювати. Популярними є торгівля та послуги, а виробництво вимагає найбільших капіталовкладень, які довго окупаються, а також досвіду в виробничій сфері, тобто початківцям ця сфера не підходить. По-друге, франчайзі повинен оцінити свої фінансові можливості та чи хоче він брати участь в управлінні франчайзинговою точкою. Можливо, франчайзі вже має досвід та керує своєю компанією, але хоче отримувати додатковий дохід. uk_UA
dc.language.iso uk en
dc.subject франшиза uk_UA
dc.subject франчайзинг uk_UA
dc.subject підприємці-початківці uk_UA
dc.subject бізнес uk_UA
dc.title Класифікація сучасних форм франшизи uk_UA
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу