Визначення етичних аспектів застосування нейромаркетингу у сучасних ринкових умовах

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Жмай, О. В. ua
dc.contributor.author Філатова, М. О. ua
dc.contributor.author Zhmai, O. ua
dc.contributor.author Filatova, M. en
dc.date.accessioned 2023-10-02T07:11:41Z
dc.date.available 2023-10-02T07:11:41Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Жмай О. В. Визначення етичних аспектів застосування нейромаркетингу у сучасних ринкових умовах / О. В. Жмай, М. О. Філатова // Історія нар. Госп-ва та екон. Думки України. – 2021. – Вип. 54. – С. 136–153. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/13836
dc.description.abstract Значні можливості, широкий вибір та насичення ринку товарами та послугами ускладнюють прийняття споживачами рішення про купівлю тих чи інших товарів. Відчуваючи велику конкуренцію, значна частина сучасних компаній активно використовує найрізноманітніші підходи та методи маркетингу. Часто споживачі покладаються не на раціональні чинники, а на власні підсвідомі мотивації, викликані маркетинговими стимулами. Тому компанії приділяють значну увагу дослідженням поведінки та смаків споживачів, щоб наблизити кінцевого споживача до товару, переконавши його в необхідності споживання. Більшість вітчизняних компаній продовжують використовувати інструменти класичного маркетингу, незважаючи на появу інноваційних методів просування. Традиційні маркетингові дослідження дають результати, що можуть бути неефективними та значно відрізнятися від реальності, тому компанії починають шукати альтернативні способи вивчення поведінки споживачів. Одним із сучасних напрямів дослідження поведінки споживачів є нейромаркетинг, методи якого загострюють проблему етики нейронауки. Мета цієї статті – проаналізувати можливості інструментів нейромаркетингу для вивчення поведінки споживачів та визначити етичні аспекти використання нейромаркетингу в сучасних ринкових умовах. uk_UA
dc.description.abstract Significant opportunities, a wide choice and saturation of the market with goods and services make it difficult for consumers to make decisions about buying certain goods. Companies, experiencing high competition, actively use all possible approaches and methods of marketing. Often consumers do not rely on rational factors, but on their own subconscious motivations caused by marketing incentives. Therefore, companies pay considerable attention to research into consumer behavior and tastes to bring the end consumer closer to the product, convincing him of the need for its consumption. Most domestic companies continue to use the tools of classical marketing, despite the emergence of innovative methods of promotion. Traditional marketing research yields results that can be ineffective and deviate significantly from reality, so companies are beginning to look for alternative ways to study consumer behavior. One of the modern directions of research on consumer behavior is neuromarketing, whose methods exacerbate the problem of ethics of neuroscience. The purpose of this article is to analyze the possibilities of neuromarketing tools to study consumer behavior and determine the ethical aspects of the use of neuromarketing in today's market conditions. en
dc.language.iso uk en
dc.subject нейромаркетинг uk_UA
dc.subject нейроетика uk_UA
dc.subject нейронаука uk_UA
dc.subject маркетингові дослідження uk_UA
dc.subject раціональний споживач uk_UA
dc.subject етичний кодекс uk_UA
dc.subject neuromarketing en
dc.subject neuroethics en
dc.subject neuroscience en
dc.subject marketing researches en
dc.subject rational consumer en
dc.subject code of ethics en
dc.title Визначення етичних аспектів застосування нейромаркетингу у сучасних ринкових умовах uk_UA
dc.title.alternative Determining the ethical aspects of using neuromarketing in modern market conditions en
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу