Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Борисюк, І. Ю. | ua |
dc.contributor.author | Акішева, А. С. | ua |
dc.contributor.author | Молодан, Ю. О. | ua |
dc.date.accessioned | 2023-08-07T08:33:46Z | |
dc.date.available | 2023-08-07T08:33:46Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Використання робочого зошита як приорітетна складова навчально-методичного забезпечення на кафедрі технології ліків / І. Ю. Борисюк, А. С. Акішева, Ю. О. Молодан // Стратегічні пріоритети розвитку науки, освіти та суспільства: міжнар. наук.-практ. конф., 22 червня 2022 року, Полтава: збірник тез доповідей. – Полтава: ЦФЕНД, 2022. – Ч. 2. – С. 12–13. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/13486 | |
dc.description.abstract | Сьогоднішні реалії ставлять перед викладачами ВНЗ завдання використання якісного методичного забезпечення, а методологія процесу навчання й оцінювання знань студента в умовах змішанного навчання (поєднання аудиторного та дистанційних форма навчань) передбачає його переорієнтацію на індивідуальнодиференційовану, особистісно-орієнтовану форму й організацію самоосвіти студента. Студент як суб’єкт навчальної діяльності у ВНЗ повинен працювати зі значним об’ємом інформації та на її основі достигати професійного розвитку, орієнтуючись також на самоосвіту та саморозвиток. Одним з таких ефективних засобів для формування компетентностей майбутнього фахівця фармацевтичного профілю є застосування у навчальному процесі робочих зошитів під час проведення різних організацій навчання, що виявляють функцію повторення, узагальнення, систематизації отриманих знань студентів дисциплін на кафедрі технології ліків. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | робочий зошит | uk_UA |
dc.subject | кафедра технології ліків | uk_UA |
dc.subject | навчально-методичне забезпечення | uk_UA |
dc.subject | змішанне навчання | uk_UA |
dc.title | Використання робочого зошита як приорітетна складова навчально-методичного забезпечення | uk_UA |
dc.type | Article | en |