Короткий опис (реферат):
Сьогоднішні реалії ставлять перед викладачами ВНЗ завдання використання
якісного методичного забезпечення, а методологія процесу навчання й оцінювання
знань студента в умовах змішанного навчання (поєднання аудиторного та
дистанційних форма навчань) передбачає його переорієнтацію на індивідуальнодиференційовану, особистісно-орієнтовану форму й організацію самоосвіти
студента. Студент як суб’єкт навчальної діяльності у ВНЗ повинен працювати зі
значним об’ємом інформації та на її основі достигати професійного розвитку,
орієнтуючись також на самоосвіту та саморозвиток. Одним з таких ефективних
засобів для формування компетентностей майбутнього фахівця фармацевтичного
профілю є застосування у навчальному процесі робочих зошитів під час проведення
різних організацій навчання, що виявляють функцію повторення, узагальнення,
систематизації отриманих знань студентів дисциплін на кафедрі технології ліків.