Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Приступа, Б. В. | ua |
dc.date.accessioned | 2023-07-28T06:03:34Z | |
dc.date.available | 2023-07-28T06:03:34Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Приступа Б. В. Дистанційне викладання лікарської токсикології на платформі Мicrosoft Тeams / Б. В. Приступа // Клінічні протоколи та персоналізована медицина: як знайти золоту середину: XI Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 12–13 листопада 2021 року, Вінниця: матер. – Вінниця, ТОВ «Твори», 2021. – С. 251–252. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/13398 | |
dc.description.abstract | Під час надзвичайної ситуації, що спричинена поширенням коронавірусу COVID-19, в усіх країнах світу навчальні заклади ввели дистанційне навчання. До таких країн ввійшла і Україна, в тому числі Одеський національний медичний університет. Безумовно, такі вимушені карантинні заходи стали нелегким випробуванням як для викладачів, так і для студентів. У короткий термін викладачам вишів потрібно було переформатувати лекції, семінарські та практичні роботи і налагодити зв’язок зі студентами. Це завдання було успішно виконано за допомогою різних месенджерів та цифрових платформ, таких як Google Classroom, Zoom, Viber та Google Meet. Однією з основних проблем на той момент була неузгодженість між викладачами у використанні програмних засобів. Викладачі використовували різні програмні застосунки і студентам було важко організовувати процес навчання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | дистанційне викладання | uk_UA |
dc.subject | лікарська токсикологія | uk_UA |
dc.subject | платформа Мicrosoft Тeams | uk_UA |
dc.subject | карантинні заходи | uk_UA |
dc.title | Дистанційне викладання лікарської токсикології на платформі Мicrosoft Тeams | uk_UA |
dc.type | Article | en |